مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ادامه ثبت‌نام کسب‌وکارهای فرهنگی‌وهنری آسیب‌دیده از کرونا در «سامانه کارا» تا پایان شهریور ۱۴۰۰ خبر داد. محمد جوروند زمان پرداخت این تسهیلات توسط بانک‌های عامل استان را تا پایان آبان ماه اعلام کرد و افزود: افرادی که تاکنون در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند و یا تا پایان […]


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از ادامه ثبت‌نام کسب‌وکارهای فرهنگی‌وهنری آسیب‌دیده از کرونا در «سامانه کارا» تا پایان شهریور ۱۴۰۰ خبر داد.

محمد جوروند زمان پرداخت این تسهیلات توسط بانک‌های عامل استان را تا پایان آبان ماه اعلام کرد و افزود: افرادی که تاکنون در سامانه کارا ثبت نام کرده‌اند و یا تا پایان شهریور نسبت به ثبت درخواست اقدام می‌کنند لازم است پس از مراجعه به بانک مربوطه و انجام فرآیند لازم نسبت به دریافت تسهیلات اقدام کنند.
به گزارش ایسنا، براساس اعلام اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان، وی با بیان این که تاکنون بیش از ۲۵۰۰ فقره پرونده در بخش فرهنگ‌وهنر برای دریافت تسهیلات کرونا به بانک‌های استان ارجاع شده، اضافه کرد: مبلغ تسهیلات درخواستی برای این بخش بیش از ۵۳۷ میلیارد ریال بوده که تاکنون ۲۹۲ میلیارد ریال از تسهیلات درخواستی به این متقاضیان پرداخت شده است.
جوروند همچنین از پرداخت ۱۴ میلیارد و ۶۵۰ میلیون ریال تسهیلات کم‌بهره بلندمدت به متقاضیانی که در سامانه تحفه (تسهیلات حمایتی فرهنگ‌وهنر) ثبت‌نام کرده‌اند، اطلاع داد و از انجام پیگیری‌های لازم برای پرداخت مابقی این تسهیلات توسط صندوق کارآفرینی امید به سایر متقاضیانی که در این سامانه ثبت‌نام کرده و مورد تأیید قرار گرفته‌اند، خبر داد.
انتهای پیام