رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از افزایش ۴۲ درصدی تسهیلات واحدهای صنعتی در استان خبرداد و گفت: تسهیلات طرح تامین مالی واحدهای صنعتی دارای اولویت در سال ۱۴۰۰ در خوزستان به ۱۲ هزار میلیارد ریال افزایش یافت. امیرحسین نظری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سهم تسهیلات در نظر گرفته شده برای بخش […]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از افزایش ۴۲ درصدی تسهیلات واحدهای صنعتی در استان خبرداد و گفت: تسهیلات طرح تامین مالی واحدهای صنعتی دارای اولویت در سال ۱۴۰۰ در خوزستان به ۱۲ هزار میلیارد ریال افزایش یافت.

امیرحسین نظری در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: سهم تسهیلات در نظر گرفته شده برای بخش صنعت و معدن خوزستان در ابتدا حدود ۷ هزار میلیارد ریال بود اما با پیگیری انجام‌شده این سهم به ۱۲ هزار میلیارد ریال افزایش یافته است.
وی با اشاره به افزایش ۴۲ درصدی تسهیلات واحدهای صنعتی در خوزستان، افزود: این تسهیلات با هدف فعال کردن ظرفیت‌های خالی واحدهای صنعتی است و به ساخت، بی نیاز کردن از واردات و توسعه صادرات غیرنفتی اختصاص دارد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان تصریح کرد: بنگاه‌های صنعتی دارای جواز تاسیس و پروانه بهره‌برداری صنعتی یا صنفی تولیدی، می‌توانند با ثبت‌نام در سامانه بهین یاب برای دریافت این تسهیلات درخواست بدهند.
نظری عنوان کرد: این تسهیلات همچنین شامل حمایت از طرح‌های فناورانه، تامین مالی اصناف تولیدی، فعال سازی معادن با مقیاس کوچک، توسعه مناطق محروم و فعال سازی واحدهای راکد می‌شود.
رئیس سازمان صمت خوزستان ادامه داد: طرح تام با توجه به تفاهم‌نامه سه جانبه همکاری بین معاونت طرح و برنامه وزارت صنعت، معدن و تجارت، بانک‌های صنعت و معدن و سازمان توسعه و نوسازی و صنایع معدنی (ایمیدرو) اجرایی شده است و واحدهای صنعتی و معدنی استان می‌توانند به منظور استفاده از این طرح به سامانه http://behinyab.ir مراجعه کنند.
انتهای پیام