دبیر شورای سلامت اهواز آخرین وضعیت واکسیناسیون در شهر اهواز را تشریح کرد. امراله مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ازدحام در مراکز واکسیناسیون اظهار کرد: در حال حاضر ازدحام مراجعه‌کنندگان در مراکز واکسیناسیون رفع شده است و واکسیناسیون با روند خوبی در حال انجام است. وی با اشاره به افزایش زمان فعالیت مراکز […]


دبیر شورای سلامت اهواز آخرین وضعیت واکسیناسیون در شهر اهواز را تشریح کرد.

امراله مردانی در گفت‌وگو با ایسنا، در خصوص ازدحام در مراکز واکسیناسیون اظهار کرد: در حال حاضر ازدحام مراجعه‌کنندگان در مراکز واکسیناسیون رفع شده است و واکسیناسیون با روند خوبی در حال انجام است.
وی با اشاره به افزایش زمان فعالیت مراکز تجمیعی واکسیناسیون افزود: واکسیناسیون تا ساعت ۲ بامداد انجام می‌شود البته بعید است این زمان افزایش یابد.
دبیر شورای سلامت اهواز با اشاره به تزریق روزانه تا ۳۵ هزار دوز واکسن در اهواز، گفت: در حال حاضر واکسن‌های سینوفارم، آسترازنکا و برکت را برای نوبت دوم در دست داریم اما همچنان واکسن اسپوتنیک برای تزریق دوز دوم به دست‌مان نرسیده است.
وی بیان کرد: گروه‌های هدف هر چه سریع‌تر برای دریافت واکسن به مراکز واکسیناسیون مراجعه کنند. احتمال کاهش سن مشمولان دریافت واکسن نیز وجود دارد.
انتهای پیام