رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به تمدید مهلت سنجش نوآموزان تا مهر ماه، گفت: تا امروز (۲۲ شهریور)، سنجش سلامت ۸۶ هزار و ۶۲۰ نوآموز انجام شده است. علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم‌اکنون ۶۱ پایگاه شهری و روستایی سنجش سلامت نوآموزان در حال فعالیت هستند. همچنین سه پایگاه […]


رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به تمدید مهلت سنجش نوآموزان تا مهر ماه، گفت: تا امروز (۲۲ شهریور)، سنجش سلامت ۸۶ هزار و ۶۲۰ نوآموز انجام شده است.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: هم‌اکنون ۶۱ پایگاه شهری و روستایی سنجش سلامت نوآموزان در حال فعالیت هستند. همچنین سه پایگاه عشایری سیار راه‌اندازی شده‌ است که پس از بازگشت دانش‌آموزان از کوچ، فعالیت خود را آغاز می‌کنند.
وی با اشاره به تمدید مهلت سنجش سلامت نوآموزان، افزود: سنجش سلامت نوآموزان بدو ورود به پایه اول دبستان و پیش دبستانی‌ها از ابتدای تیرماه آغاز شد و تا نیمه شهریور ادامه داشت که تا مهرماه تمدید شده است.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به آخرین وضعیت سنجش سلامت نوآموزان خوزستانی، گفت: تا امروز (۲۲ شهریور)، ۸۹ هزار و ۵۳۹ نوآموز در پایگاه‌های سنجش سلامت نوبت‌گیری کرده‌اند و سنجش سلامت ۸۶ هزار و ۶۲۰ نوآموز انجام شده است.
وی در پایان با اشاره به تعداد نوآموزانی که امسال باید سنجش شوند، خاطرنشان‌کرد: پیش‌بینی می‌کنیم در پایه اول بیش از ۱۰۰ هزار نفر و در پیش دبستانی نیز ۳۰ هزار پیش دبستانی را سنجش کنیم.
انتهای پیام