معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان گفت: بر اساس شیوه‌نامه‌هایی که از وزارت علوم برای ما مدتی پیش ارسال شده بود، در صورتی که واکسیناسیون دوز دوم دانشجویان، پرسنل و اعضای هیات علمی انجام شود کلاس‌ها می‌توانند از آبان‌ماه به صورت حضوری برقرار شوند. لطف‌الله عمادعلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر […]


معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان گفت: بر اساس شیوه‌نامه‌هایی که از وزارت علوم برای ما مدتی پیش ارسال شده بود، در صورتی که واکسیناسیون دوز دوم دانشجویان، پرسنل و اعضای هیات علمی انجام شود کلاس‌ها می‌توانند از آبان‌ماه به صورت حضوری برقرار شوند.

لطف‌الله عمادعلی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: بر اساس شیوه‌نامه‌هایی که از وزارت علوم برای ما مدتی پیش ارسال شده بود، در صورتی که واکسیناسیون دوز دوم دانشجویان، پرسنل و اعضای هیات علمی انجام شود کلاس‌ها می‌توانند از آبان‌ماه به صورت حضوری برقرار شوند. البته واکسیناسیون اساتید انجام شده اما واکسیناسیون دانشجویان اخیراً آغاز شده است.
وی با اعلام آمادگی دانشگاه برای آموزش حضوری، افزود: برای بازگشایی دانشگاه آمادگی کامل را داریم و از کلاس‌های حضوری استقبال می‌کنیم. البته این در صورتی است که با مجوز ستاد مدیریت کرونا باشد.
معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی خاتم‌الانبیاء بهبهان در خصوص اولویت‌بندی حضور دانشجویان گفت: قطعاً برای برگزاری کلاس‌های حضوری دانشجویان دوره تحصیلات تکمیلی در اولویت خواهد بود اما با این حال گفته شده که تا حد ممکن دانشجویان حضور نداشته باشند. با توجه به اینکه شرایط کرونایی کشور خطرناک‌تر شده است، اگر دانشجویی برای تکمیل پایان‌نامه نیاز به استفاده از کارگاه‌ها و آزمایشگاه‌ها دارد می‌تواند در مدت زمان معین با رعایت کامل پروتکل‌ها و هماهنگی با دانشگاه از تجهیزات استفاده کند. برای شرایط اسکان نیز در هر اتاق یک نفر مستقر خواهد شد.
عمادعلی در خصوص وضعیت آموزش دانشجویان کارشناسی خاطرنشان‌کرد: برای دانشجویان کارشناسی هنوز تصمیم قطعی اتخاذ نشده اما گفته شده در صورت انجام واکسیناسیون و رسیدن به ایمنی و رعایت فاصله‌گذاری در خوابگاه‌ها، آموزش حضوری می‌شود که البته مشکلاتی ایجاد خواهد شد اما در نهایت هر تصمیمی ابلاغ شود تابع ستاد مدیریت کرونا هستیم. در صورت فراهم شدن شرایط احتمالاً از آبان‌ماه میزبان بخشی از دانشجویان خواهیم بود و آموزش ترکیبی خواهد بود اما به نظر می‌رسد که فعلاً به صورت غیرحضوری باشد.
انتهای پیام