باشگاه نفت مسجدسلیمان فقط تا عصر امروز منتظر پورموسوی می‌ماند. باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از عدم توافقات لازم با محمود فکری و قطع همکاری با این مربی، با سید اکبر پورموسوی برای لیگ بیست و یکم قرارداد همکاری دو ساله امضا کرد و در حالی که تیم نفت دو روزی است در اردوی تهران به سر […]


باشگاه نفت مسجدسلیمان فقط تا عصر امروز منتظر پورموسوی می‌ماند.

باشگاه نفت مسجدسلیمان پس از عدم توافقات لازم با محمود فکری و قطع همکاری با این مربی، با سید اکبر پورموسوی برای لیگ بیست و یکم قرارداد همکاری دو ساله امضا کرد و در حالی که تیم نفت دو روزی است در اردوی تهران به سر می برد و قرار بود پورموسوی نیز به اردو برود، او با عنوان این که “به دنبال یکسری کارهای اداری هستم و بعد به اردو می آیم”، هنوز در محل اردو حاضر نشده است. البته گفته می شود پورموسوی به خاطر این که باشگاه بر اساس اولویت های اول و دوم او اقدام به جذب بازیکن نکرده، گله‌مند است و به همین دلیل اکنون به اردو نرفته است.
به گزارش ایسنا، اگرچه روز گذشته نیز خبرهایی مبنی بر پایان همکاری باشگاه و پورموسوی منتشر شد اما مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان شب گذشته این موضوع را در گفت و گو با ایسنا تکذیب و عنوان کرد که پورموسوی همچنان سرمربی نفت است.
اما امروز یک منبع آگاه از باشگاه نفت مسجدسلیمان با گله‌مندی از رفتار پورموسوی و این که او تماس های مسئولان باشگاه را جواب نمی دهد و پیام های آن ها را نیز بی پاسخ گذاشته است به ایسنا، گفت: “تنها تا امروز عصر منتظر پورموسوی خواهیم ماند و به او برای حضور در اردو فرصت می دهیم و اگر به اردوی تهران نیاید با گزینه های دیگر وارد مذاکره خواهیم شد. حتی از این مربی به دلیل پای‌بند نبودن به قرارداد خود با باشگاه نیز شکایت خواهیم کرد. این رفتار پورموسوی حرفه ای نیست و اگر مشکلی دارد باید با باشگاه در میان بگذارد.”
باید تا امروز عصر منتظر ماند و دید پورموسوی به اردو می رود یا نفت باید در انتخاب سرمربی، هتریک کند.
انتهای پیام