معاون اجرایی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در مهر ۱۴۰۰، ۱۱۲ پروژه در قالب ۳۵۱ کلاس درس با اعتبار حدود ۱۲۰ میلیارد تومان، آماده بهره‌برداری است. محمد سعیدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی در بحث ساخت و ساز فضای آموزشی به وجود آمد اما خوشبختانه […]


معاون اجرایی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان گفت: در مهر ۱۴۰۰، ۱۱۲ پروژه در قالب ۳۵۱ کلاس درس با اعتبار حدود ۱۲۰ میلیارد تومان، آماده بهره‌برداری است.

محمد سعیدی‌پور در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با شیوع ویروس کرونا مشکلات زیادی در بحث ساخت و ساز فضای آموزشی به وجود آمد اما خوشبختانه با برنامه‌ریزی بسیار خوبی که صورت گرفت، توانستیم از ظرفیت خیرین، گروه‌های جهادی و سپاه، استفاده کنیم.
وی با بیان اینکه عمده پروژه‌ها از مهر ۹۹ تا مهر ۱۴۰۰ به حساب می‌آیند، افزود: در مهر ۱۴۰۰، ۱۱۲ پروژه را در قالب ۳۵۱ کلاس درس با اعتبار حدود ۱۲۰ میلیارد تومان که ۳۰ درصد آن توسط خیرین تأمین شده است، آماده بهره‌برداری داریم.
معاون اجرایی اداره‌کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس خوزستان با اشاره به استفاده از تمام ظرفیت‌ها و پتانسیل‌ها برای جبران خسارت‌های وارده ناشی از کرونا، بیان کرد: برنامه‌ریزی خوبی برای جبران کمبود فضای آموزشی وجود دارد و شناسایی خوبی صورت گرفته است. همچنین در این راستا سعی کردیم از ظرفیت خیرین مدرسه‌ساز و بسیج استفاده کنیم.
سعیدی‌پور در پایان با اشاره به بهره‌برداری از ۳۴ پروژه تا آذر سال جاری، گفت: در آذرماه امسال سعی می‌کنیم ظرفیت جدیدی را به ظرفیت موجودی که در مهر ۱۴۰۰ قرار است تحویل داده شود، اضافه کنیم. پیش‌بینی می‌کنیم تا پایان آذرماه ۳۴ پروژه در قالب ۱۷۰ کلاس درس را به بهره‌برداری برسانیم و تا پایان سال ظرفیت کلاس‌های ساخته شده را به حدود ۹۰۰ کلاس درس افزایش دهیم.
انتهای پیام