استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از تولیدات فولادی قابلیت صادرات دارد، امیدواریم با رفع موانع موجود و توسعه صنایع فولاد، ارزش افزوده بیشتری در کشور و خوزستان ایجاد شود و بتوانیم با بهره‌گیری از این ظرفیت به توسعه صادرات بپردازیم. به گزارش ایسنا، صادق خلیلیان در پایان نشست با مدیران شرکت […]


استاندار خوزستان گفت: با توجه به اینکه بخش مهمی از تولیدات فولادی قابلیت صادرات دارد، امیدواریم با رفع موانع موجود و توسعه صنایع فولاد، ارزش افزوده بیشتری در کشور و خوزستان ایجاد شود و بتوانیم با بهره‌گیری از این ظرفیت به توسعه صادرات بپردازیم.

به گزارش ایسنا، صادق خلیلیان در پایان نشست با مدیران شرکت های فولادی استان که امروز، ۲۹ شهریورماه در محل استانداری برگزار شد، اظهار کرد: با توجه به اینکه بخش مهمی از تولیدات فولادی قابلیت صادرات دارد امیدواریم با رفع موانع موجود و توسعه صنایع فولاد ارزش افزوده بیشتری در کشور و خوزستان ایجاد شود و بتوانیم با بهره گیری از این ظرفیت به توسعه صادرات بپردازیم و در عین حال به ایجاد اشتغال بیشتر در استان و کاهش نرخ بیکاری کمک شود.  
وی افزود: خوشبختانه در استان خوزستان ظرفیت‌های زیادی در بخش‌ صنایع فولاد وجود دارد و ۱۴ شرکت بزرگ و متنوع در استان در این صنعت فعال هستند.
خلیلیان تصریح کرد: در مجموع خوزستان قطب دوم تولید فولاد در کشور است. البته در این بخش مسائل و مشکلاتی وجود دارد و ضمن اینکه روند کار آن‌ها را بررسی کردیم، توضیحاتی در این خصوص ارائه شد. 
وی بیان کرد: تصمیماتی برای رفع موانع پیش روی این شرکت‌ها و چگونگی پشتیبانی آن‌ها گرفته شد. در عین‌ حال در این جلسه طرح‌های توسعه‌ای که باید دنبال کنند که بتوانند این ظرفیت در استان را شکوفا کنند، مورد توجه قرار داده شد.
انتهای پیام