یکی از موفق‌ترین روسای هیات‌های ورزشی خوزستان با داشتن چند ورزشکار پارالمپیکی، استعفا داد. در حالی که هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان از موفق‌ترین هیات‌های ورزشی استان به شمار می‌رود و در پارالمپیک توکیو نیز با سه ورزشکار و دو مربی شرکت کردند و موفق شدند به یک نشان طلا و دو نقره دست پیدا […]


یکی از موفق‌ترین روسای هیات‌های ورزشی خوزستان با داشتن چند ورزشکار پارالمپیکی، استعفا داد.

در حالی که هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان از موفق‌ترین هیات‌های ورزشی استان به شمار می‌رود و در پارالمپیک توکیو نیز با سه ورزشکار و دو مربی شرکت کردند و موفق شدند به یک نشان طلا و دو نقره دست پیدا کنند؛ رییس این هیات به دلیل برخی مشکلات و دیده نشدن این هیات طبق عملکردش، استعفا داد.

مهرداد شیروانی، رییس مستعفی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان خوزستان در گفت‌وگو با ایسنا، با تایید استعفای خود و اینکه حدود یک ماه است استعفای خود را به فدراسیون تحویل داده است، اظهار کرد: من قصد نداشتم این موضوع رسانه‌ای شود. به هر حال خیلی تلاش و صبر داشتم اما برخی مشکلات حل نشد و در نهایت تصمیم به استعفا گرفتم. البته هنوز فدراسیون پاسخی نداده است ولی من با این شیوه دیگر قصد فعالیت در ورزش را ندارم.

وی بیان کرد: یکسری واقعیت‌ها است که دوستان نمی‌خواهند بپذیرند. هیاتی که این همه تلاش می‌کند باید به اندازه عملکردش به آن بها داده شود. ضمن احترام به همه اما هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان هیچ زمانی طبق عملکرد و استحقاقش بودجه و امکانات نگرفت.

انتهای پیام