رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از استقرار یک فروند بالگرد، ۳۰ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز شلمچه به منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبر داد. دکتر سید نادر نقیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی انجام‌شده با اورژانس کشور و جمعیت هلال احمر از امشب یک فروند […]


رئیس اورژانس پیش بیمارستانی دانشگاه علوم پزشکی آبادان از استقرار یک فروند بالگرد، ۳۰ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس در مرز شلمچه به منظور خدمات‌رسانی به زائران اربعین خبر داد.

دکتر سید نادر نقیبی در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با هماهنگی انجام‌شده با اورژانس کشور و جمعیت هلال احمر از امشب یک فروند بالگرد، ۳۰ دستگاه آمبولانس و چهار دستگاه اتوبوس آمبولانس به منظور خدمات‌رسانی فوری و انتقال بیماران احتمالی به مراکز درمانی استان خوزستان، در مرز شلمچه مستقر شدند.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به ارائه خدمات درمانی در مرز شلمچه افزود: دیگر آمبولانس‌های فوریت‌های پزشکی علوم پزشکی آبادان نیز به صورت آماده‌باش قرار دارند و در صورت نیاز به منطقه اعزام می‌شوند.
نقیبی بیان کرد: به منظور خدمات‌رسانی هر چه بهتر به زائران اربعین، نیروهای امدادی اورژانس و آمبولانس از دانشگاه‌های علوم پزشکی استان‌های اصفهان، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد و فارس در مرز شلمچه خدمات درمانی را ارائه می‌دهند.
وی با بیان اینکه این نیروها در طول مسیر رفت و برگشت زائران مستقر هستند، افزود: درمان سرپایی، بستری موقت و امکان اعزام به بیمارستان‌ها از جمله خدماتی است که در مرز شلمچه ارائه می‌شود.
انتهای پیام