مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از انجام عملیات تب‌سنجی و غربالگری در مرز شلمچه با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی آبادان خبر داد. دکتر علی خدادادی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشت تدریجی زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی به کشور اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری از شیوع […]


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از انجام عملیات تب‌سنجی و غربالگری در مرز شلمچه با همکاری هلال احمر و دانشگاه علوم پزشکی آبادان خبر داد.

دکتر علی خدادادی در جمع خبرنگاران با اشاره به بازگشت تدریجی زائران و شرکت‌کنندگان در مراسم راهپیمایی اربعین حسینی به کشور اظهار کرد: بر اساس مصوبات ستاد پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، این جمعیت با همکاری دانشگاه علوم پزشکی آبادان ضمن استقرار تیم‌های امدادی در نقطه صفر مرزی شلمچه، غربالگری و انجام تست تشخیصی ابتلا به کرونا از زائرانی که قصد ورود به کشور دارند را بر عهده گرفته است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: این عملیات در دو بخش تب‌سنجی و انجام تست‌های تشخیصی در حال انجام است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به تردد بالای زائران از پایانه مرزی شلمچه، ‌بیان کرد: به منظور تسریع در کار و جلوگیری از ازدحام جمعیت، ۱۰ ایستگاه در مرز راه‌اندازی شده است که به صورت شبانه‌روزی و همزمان به ارائه خدمت خواهند پرداخت.
خدادادی با توصیه به رعایت حداکثری شیوه‌نامه‌های بهداشتی به بازگشتگان از این سفر معنوی، از زائران خواست به ویژه در هنگام ورود به کشور و مراجعه به ایستگاه‌های غربالگری ضمن رعایت فاصله‌گذاری فردی، سعه صدر  به خرج دهند.
انتهای پیام