مردم ملاثانی و فوتبال دوستان شهرستان باوی با تجمع مقابل اداره‌کل ورزش و جوانان و استانداری خوزستان، خواستار رسیدگی به وضعیت این تیم دسته یکی شدند. هواداران تیم فوتبال استقلال ملاثانی که هنور تکلیف تیم‌شان برای حضور در لیگ یک فوتبال کشور مشخص نیست و این موضوع در آستانه رقابت‌های لیگ یک کشور نگرانی آن‌ها […]


مردم ملاثانی و فوتبال دوستان شهرستان باوی با تجمع مقابل اداره‌کل ورزش و جوانان و استانداری خوزستان، خواستار رسیدگی به وضعیت این تیم دسته یکی شدند.

هواداران تیم فوتبال استقلال ملاثانی که هنور تکلیف تیم‌شان برای حضور در لیگ یک فوتبال کشور مشخص نیست و این موضوع در آستانه رقابت‌های لیگ یک کشور نگرانی آن‌ها را دوچندان کرده است، امروز (سه‌شنبه، ششم مهرماه) با تجمع مقابل اداره‌کل ورزش و جوانان استان و استانداری خوزستان خواستار رسیدگی به وضعیت این تیم مردمی شدند.
به گزارش ایسنا، هواداران و دوستداران این تیم با در دست داشتن بنرهایی، از استاندار و مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان خواسته بودند که به وضعیت تیم ورود کرده و اجازه ندهند که این تیم مردمی آسیب ببیند. در یکی از این بنرها قید شده بود “لطفا اجازه ندهید تنها تفریح و دلخوشی منطقه محروم باوی و ملاثانی را از ما جوانان بگیرند.”
قرعه‌کشی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال کشور از دقایقی پیش آغاز شده است و باید دید با توجه به اتفاقات اخیر پیرامون تیم فوتبال استقلال ملاثانی، این تیم در نهایت با چه شرایطی در لیگ یک شرکت می‌کند.
انتهای پیام