رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: سرویس‌های مدارس دانش‌آموزان از بین کسانی انتخاب خواهند شد که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند. علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در صورتی که برای آموزش حضوری، دانش‌آموزان نیاز به سرویس ایاب و ذهاب داشته باشند، سرویس در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد […]


رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: سرویس‌های مدارس دانش‌آموزان از بین کسانی انتخاب خواهند شد که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: در صورتی که برای آموزش حضوری، دانش‌آموزان نیاز به سرویس ایاب و ذهاب داشته باشند، سرویس در اختیار آن‌ها قرار خواهیم داد و هزینه ایاب و ذهاب برای روزهایی که دانش‌آموزان در مدرسه حضور پیدا می‌کنند کاملاً پرداخت خواهد شد.
وی با اشاره به لزوم واکسینه شدن رانندگان سرویس‌های مدارس، خاطرنشان کرد: سرویس‌های مدارس دانش‌آموزان از بین کسانی انتخاب خواهند شد که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده باشند. برای ثبت‌نام سرویس‌ها ارائه کارت واکسیناسیون و کارت شناسایی الزامی است و باید ثابت شود که هر دو دوز واکسن را دریافت کرده‌اند.
رئیس آموزش و پرورش استثنایی خوزستان با اشاره به وضعیت آموزشی در سال تحصیل جدید، ادامه داد: محور آموزش ما مجازی است اما در جاهایی که مدارس کم جمعیت هستند آمادگی برگزاری کلاس‌های حضوری را داریم.
ممبینی در پایان گفت: برای مناطق روستایی و هر جایی که دانش‌آموزان باید مسافتی برای رسیدن به مدرسه طی کنند، سرویس ایاب و ذهاب به ازای روزهایی که در مدرسه حضور پیدا می‌کنند، مانند سال‌های گذشته در اختیار آن‌ها قرار خواهد گرفت.
انتهای پیام