رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از راه‌اندازی بیمارستان مرزی در شلمچه همزمان با بازگشت زائران از کشور عراق خبر داد. دکتر شکراله سلمان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ارائه خدمات درمانی در بدو بازگشت زائران به کشور، اظهار کرد: بیمارستان مرزی شلمچه با ظرفیت ۲۴ تخت راه‌اندازی شده است و خدمات طب اورژانس […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از راه‌اندازی بیمارستان مرزی در شلمچه همزمان با بازگشت زائران از کشور عراق خبر داد.

دکتر شکراله سلمان‌زاده در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به ارائه خدمات درمانی در بدو بازگشت زائران به کشور، اظهار کرد: بیمارستان مرزی شلمچه با ظرفیت ۲۴ تخت راه‌اندازی شده است و خدمات طب اورژانس و طب حاد را به بیماران ارائه می‌دهد. یک فروند بالگرد، ۳۰ دستگاه آمبولانس و شش دستگاه اتوبوس آمبولانس نیز در مرز شلمچه مستقر هستند. 
وی افزود: ۲۰ تیم غربالگری نیز در مرز شلمچه مستقر هستند و از موارد مشکوک تست کرونا گرفته می‌شود و در صورت مثبت شدن تست، بیمار با خودرو به محل زندگی خود اعزام می‌شود تا در منزل قرنطینه شود.
سلمان‌زاده با اشاره به استقرار نقاهتگاه در مرز شلمچه، بیان کرد: در صورتی که تست کرونای مسافر راه دور مثبت شود، موضوع به محل زندگی وی اطلاع‌رسانی می‌شود و تا زمان فراهم شدن خودرو برای انتقال به محل زندگی، بیمار موقتا در مرز شلمچه قرنطینه می‌شود.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان گفت: بازگشت زائران اربعین حسینی به کشور از امروز آغاز شده و خوشبختانه تاکنون هیچ مورد مثبت کرونا شناسایی نشده است.
انتهای پیام