مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اگر شهید علی لندی نبود آن دو خانم فوت می‌کردند و نشان دادن رشادت‌ها، مملکت ما را بیمه می‌کند. سردار عبدالرضا حاجتی امروز (۶ مهر) در آیین ملی زنگ ایثار و مقاومت که در دبیرستان حضرت فاطمه (س) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اگر شهید […]


مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس گفت: اگر شهید علی لندی نبود آن دو خانم فوت می‌کردند و نشان دادن رشادت‌ها، مملکت ما را بیمه می‌کند.

سردار عبدالرضا حاجتی امروز (۶ مهر) در آیین ملی زنگ ایثار و مقاومت که در دبیرستان حضرت فاطمه (س) اهواز برگزار شد، اظهار کرد: اگر شهید علی لندی نبود آن دو خانم فوت می‌کردند و نشان دادن رشادت‌ها مملکت ما را بیمه می‌کند. هزار و ۵۰۰ شهیده زن در استان خوزستان داریم که باید به آن‌ها بپردازیم چون گنج است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: رنگ و بوی خوزستان رنگ و بوی ایثار، شهادت و مودت است. ۳۰۵ معلم و بیش از ۲ هزار دانش آموز شهید، مکلف نبودند به جنگ بروند اما رفتند تا آیندگانی که امروز هستند در امنیت زندگی کنند.
مدیرکل بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در پایان گفت: زنگ ایثار یعنی زنگ مردانگی و شهادت و آقایی ملت ایران است که امروز رسما نواخته شد.
انتهای پیام