مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: برخی از قوانین در حوزه سرمایه‌گذاری دست و پا گیر هستند که باید اصلاح یا حذف شوند. اخلاق محمدیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌ هایی که در شهرک های صنعتی خوزستان وجود دارد، تقاضا برای سرمایه گذاری بالا است اما باید […]


مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان گفت: برخی از قوانین در حوزه سرمایه‌گذاری دست و پا گیر هستند که باید اصلاح یا حذف شوند.

اخلاق محمدیان در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به زیرساخت‌ هایی که در شهرک های صنعتی خوزستان وجود دارد، تقاضا برای سرمایه گذاری بالا است اما باید دیگر بسترهای سرمایه گذاری در استان مهیا شود.
وی افزود: در شهرک های صنعتی تقاضا برای فعالیت در زمینه صنایع به میزان بسیار زیادی وجود دارد. در این زمینه امیدواریم با همت و تلاشی که انجام می‌ شود، شاهد رشد سرمایه‌ گذاری در خوزستان و شهر اهواز باشیم.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی خوزستان با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در سال های اخیر در شهرک های صنعتی خوزستان گفت:  امیدوار هستیم این روند تداوم داشته باشد و با بسترسازی مناسب و برداشتن موانعی که بر سر راه سرمایه‌ گذاری در بخش تولید قرار دارد، بتوانیم شاهد پیشرفت روزافزون سرمایه‌گذاری در خوزستان باشیم.
محمدیان با بیان اینکه برخی از قوانین در حوزه سرمایه‌گذاری دست و پا گیر هستند، ادامه داد: عوامل و قوانینی باعث فرسایشی شدن سرمایه‌گذاری شده‌ اند که نیازمند اصلاح، تغییر و یا حذف هستند. با انجام این کار قطعا زمینه بهتری برای رشد سرمایه‌ گذاری مهیا می شود.
وی افزود: بهبود شرایط سرمایه گذاری در استانی مثل خوزستان با توجه به ظرفیت ها و پتاسیل هایی که دارد، قطعا زمینه ساز رشد و شکوفایی اقتصاد خواهد شد و همچنین به حل مساله اشتغال کمک خواهد کرد.
مدیرعامل شرکت شهرهای صنعتی خوزستان گفت: زمانی که سرمایه گذاری در حوزه تولید انجام می شود، افزایش تولید و اشتغال رقم می خورد و این موضوع، علاوه بر اینکه به سود خوزستان است، در رونق تولید کشور نیز بسیار اثرگذار خواهد بود.
انتهای پیام