مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از پیش‌بینی استقرار ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به منظور جابه‌جایی زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد. غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه مرزهای زمینی ایران برای بازگشت زائران اربعین باز هستند، تمهیداتی برای جابه‌جایی مسافران در ایام بازگشت از […]


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از پیش‌بینی استقرار ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به منظور جابه‌جایی زائران اربعین حسینی در مرزهای شلمچه و چذابه خبر داد.

غلامعباس بهرامی‌نیا در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: باتوجه به اینکه مرزهای زمینی ایران برای بازگشت زائران اربعین باز هستند، تمهیداتی برای جابه‌جایی مسافران در ایام بازگشت از عراق در مرزهای شلمچه و چذابه اندیشیده شده است.
وی افزود: در این زمینه برای جابه‌جایی مسافران از مرزها، هماهنگی لازم با استان‌های همجوار برای اعزام ۴۰۰ دستگاه اتوبوس به مرزهای شلمچه و چذابه در استان خوزستان انجام شده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان تصریح کرد: با توجه به هماهنگی‌های صورت‌گرفته، قرار است ۳۰۰ دستگاه اتوبوس در مرز شلمچه و ۱۰۰ دستگاه اتوبوس در مرز چذابه مستقر شود تا نسبت به جابه‌جایی مسافران اقدام کنند.
بهرامی‌نیا گفت: ناوگان حمل و نقل مسافری خوزستان با تمام توان، آماده خدمت‌رسانی به زائران است تا آن‌ها بدون هیچ مشکلی به کشور بازگردند.
وی در خصوص کرایه این اتوبوس‌ها عنوان کرد: کرایه جابه‌جایی زائران از مرزهای زمینی خوزستان طبق نرخ اعلام شده از سوی سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای است و بیشتر نخواهد بود.
انتهای پیام