رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از ارائه یک پیشنهاد برای رونق سکونت در شهر رامین خبر داد. امیرحسین نظری در نشست شورای مسکن خوزستان که امروز (۱۲ مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: دو واحد صنعتی بزرگ خوزستان یعنی شرکت‌های کربن بلک و لوله‌سازی اهواز قصد دارند از محدوده شهر اهواز جابه‌جا شوند. اگر […]


رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان از ارائه یک پیشنهاد برای رونق سکونت در شهر رامین خبر داد.

امیرحسین نظری در نشست شورای مسکن خوزستان که امروز (۱۲ مهرماه) برگزار شد، اظهار کرد: دو واحد صنعتی بزرگ خوزستان یعنی شرکت‌های کربن بلک و لوله‌سازی اهواز قصد دارند از محدوده شهر اهواز جابه‌جا شوند. اگر اداره‌کل منابع طبیعی خوزستان زمین در اختیار این واحدهای صنعتی قرار دهد، این آمادگی را دارند که در کنار شهر جدید رامین قرار بگیرند و فعالیت کنند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: سازمان صمت پیشنهاد می‌دهد که اگر چنین اتفاقی بیفتد، می‌توان نسبت به جابه‌جایی این دو شرکت بزرگ صنعتی خوزستان اقدام کرد.
رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت خوزستان گفت: این کار به افزایش تقاضای مردم برای حضور در شهر رامین که پیش از این تقاضا برای اسکان در واحدهای ساخته شده در آن بسیار کم بوده است، کمک خواهد کرد و باعث رونق این شهر خواهد شد.
وی افزود: شرکت کربن بلک قصد دارد به خارج از استان خوزستان برود که البته تاکنون مانع این کار شده‌ایم و امیدواریم چنین اتفاقی رخ ندهد.
انتهای پیام