بازی دوستانه بین دو تیم منتخب خوزستان و پیشکسوتان نفت آبادان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره مربی سابق تیم‌ملی فوتبال، با تساوی به پایان رسید. بازی فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان منتخب خوزستان و پیشکسوتان نفت آبادان با حضور ستارگان بزرگ فوتبال خوزستان و کشور به مناسبت چهلمین روز از درگذشت حسن اهوازی مربی […]


بازی دوستانه بین دو تیم منتخب خوزستان و پیشکسوتان نفت آبادان به مناسبت گرامیداشت یاد و خاطره مربی سابق تیم‌ملی فوتبال، با تساوی به پایان رسید.

بازی فوتبال بین دو تیم پیشکسوتان منتخب خوزستان و پیشکسوتان نفت آبادان با حضور ستارگان بزرگ فوتبال خوزستان و کشور به مناسبت چهلمین روز از درگذشت حسن اهوازی مربی سابق تیم‌ملی، امروز جمعه، ۱۶ مهرماه در ورزشگاه گروه ملی اهواز برگزار شد.
به گزارش ایسنا، این بازی در نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان رسید و در نیمه دوم نیز گلی از خط دروازه‌ها عبور نکرد. در نیمه دوم یک ضربه پنالتی به سود تیم منتخب خوزستان گرفته شد که سیاوش بختیاری‌زاده در حرکتی جوانمردانه، باتوجه به این که تیم حریف ۱۰ نفره شده بود و به تصمیم داور نسبت به این ضربه پنالتی معترض بود، توپ را آرام روانه دروازه حریف کرد تا گلر تیم نفت آبادان بتواند به راحتی آن را بگیرد.
حسن اهوازی ششم شهریورماه در سن ۷۴ سالگی بر اثر ایست قلبی در اهواز دار فانی را وداع گفت. او فوتبال خود را از تیم شاهین اهواز شروع کرد و رفته رفته به تیم پاس اهواز با هدایت مرحوم رضا گنجاپور و تیم‌های آب و برق و منتخب خوزستان راه پیدا کرد.
مرحوم اهوازی در رده‌های سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان تیم‌ملی نیز مربیگری کرده بود. او در سال ۵۳ دستیار حشمت مهاجرانی در تیم‌ملی جوانان و دستیار یاگودیچ در مسابقات جوانان ۱۹۷۷ آسیا بود. او در سال ۵۸ هم دستیار اصغر شرفی در تیم‌ملی بزرگسالان بود.
مرحوم اهوازی از خبرنگاران قدیمی خوزستان نیز محسوب می‌شد. او نماینده روزنامه‌های خبر ورزشی، جهان فوتبال و ابرار ورزشی در استان بود.
انتهای پیام