سفیر جمهوری ارمنستان در بازدید از دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: مراکز علمی و دانشگاهی ارمنستان آمادگی دارد تا در حوزه باستان شناسی، انتقال تکنولوژی و فناوری با دانشگاه شهید چمران اهواز همکاری کنند. آرتاشس تومانیان در جریان سفر به استان خوزستان و به دعوت اتاق بازرگانی اهواز، امروز (چهارشنبه) از نزدیک با اساتید دانشگاهی […]


سفیر جمهوری ارمنستان در بازدید از دانشگاه شهید چمران اهواز، گفت: مراکز علمی و دانشگاهی ارمنستان آمادگی دارد تا در حوزه باستان شناسی، انتقال تکنولوژی و فناوری با دانشگاه شهید چمران اهواز همکاری کنند.

آرتاشس تومانیان در جریان سفر به استان خوزستان و به دعوت اتاق بازرگانی اهواز، امروز (چهارشنبه) از نزدیک با اساتید دانشگاهی و ظرفیت های علمی پژوهشی دانشگاه شهید چمران اهواز آشنا شد و از این دانشگاه بازدید کرد.
به گزارش ایسنا، سفیر ارمنستان با استقبال از برگزاری کلاس‌های آموزش زبان فارسی با حضور دانشجویان کشورش در دانشگاه شهید چمران، بر توسعه روابط علمی و آموزشی دو کشور تاکید کرد.
تومانیان گفت: مراکز علمی و دانشگاهی ارمنستان آمادگی دارد تا در حوزه باستان شناسی، انتقال تکنولوژی و فناوری با دانشگاه شهید چمران اهواز همکاری کنند.
وی تصریح کرد: به منظور بررسی توسعه همکاری های دو جانبه، از رئیس دانشگاه چمران برای حضور در ایروان دعوت می‌شود.
انتهای پیام