مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان از اکران فیلم‌های هنر و تجربه در سینماهای این مجموعه خبر داد. میلاد تفت‌آشیان در همین خصوص، اظهار کرد: با توجه به درخواست مکرر علاقه‌مندان به سینمای متفکر و پیشرو اکران فیلم‌های هنر و تجربه را آغاز کردیم. به گزارش ایسنا، وی افزود: با افتتاح و راه‌اندازی پنج سالن […]


مدیر امور سینمایی بهمن سبز خوزستان از اکران فیلم‌های هنر و تجربه در سینماهای این مجموعه خبر داد.

میلاد تفت‌آشیان در همین خصوص، اظهار کرد: با توجه به درخواست مکرر علاقه‌مندان به سینمای متفکر و پیشرو اکران فیلم‌های هنر و تجربه را آغاز کردیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: با افتتاح و راه‌اندازی پنج سالن پردیس سینمایی در سینما اکسین اهواز و ۲ سالن در سینما آزادی آبادان، امکان اکران اختصاصی فیلم‌های یاد شده به خوبی فراهم شده است و علاقه‌مندان به تماشای فیلم‌های هنر و تجربه می‌توانند این فیلم‌ها را در سینما اکسین اهواز ببینند.
تفت‌آشیان همچنین با اشاره به اکران فیلم‌های هنر و تحربه در سینما آزادی آبادان، خاطرنشان کرد: اکران این فیلم‌ها در پردیس سینمایی سینما آزادی آبادان نیز به صورت یک سانس در روز آغاز شده است.
وی ابراز امیدواری کرد: با بهتر شدن وضعیت پاندمی کرونا در استان با اکران فیلم‌های هنر و تجربه دوباره شاهد روشن شدن چراغ سینماها در خوزستان باشیم.
انتهای پیام