با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تابلوی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایذه به نام شهید علی لندی رونمایی شد. مهدی علی‌اکبرزاده در سفر یک روزه خود به خود خوزستان، در شهرستان ایذه از تابلوی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایذه به نام شهید علی لندی رونمایی […]


با حضور مدیرعامل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از تابلوی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایذه به نام شهید علی لندی رونمایی شد.

مهدی علی‌اکبرزاده در سفر یک روزه خود به خود خوزستان، در شهرستان ایذه از تابلوی مرکز کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان ایذه به نام شهید علی لندی رونمایی کرد.
به گزارش ایسنا، در این مرکز همچنین نمایشگاهی با ۷۰ اثر از هنرمندان ایذه به نمایش درآمده است که یکی از این آثار تصویر سیاه قلم شهید علی لندی نوجوان فداکار ایذه‌ای است.
در این برنامه جمعی از کودکان کانون پرورش فکری ایذه با شاهنامه‌خوانی از مدیرعامل‌ کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استقبال کردند.
علی‌اکبرزاده پیش از این با حضور در خانه شهید علی لندی با خانواده این شهید دیدار و به مقام شامخ این شهید ادای احترام کرد.
انتهای پیام