استاندار خوزستان بر لزوم بازسازی و آمادگی مدارس مناطق زلزله‌زده اندیکا برای پذیرش دانش‌آموزان تاکید کرد. صادق خلیلیان در پایان جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۲۷ مهرماه) برگزار شد، اظهارکرد: یکی از محورهای اصلی شاخص‌های توسعه به خصوص شاخص توسعه انسانی، امر آموزش و پرورش است و اگر بخواهیم توسعه کشور و […]


استاندار خوزستان بر لزوم بازسازی و آمادگی مدارس مناطق زلزله‌زده اندیکا برای پذیرش دانش‌آموزان تاکید کرد.

صادق خلیلیان در پایان جلسه شورای آموزش و پرورش خوزستان که امروز (۲۷ مهرماه) برگزار شد، اظهارکرد: یکی از محورهای اصلی شاخص‌های توسعه به خصوص شاخص توسعه انسانی، امر آموزش و پرورش است و اگر بخواهیم توسعه کشور و استان را به سطوح بالاتری برسانیم لازمه آن این است که به آموزش و پرورش و توسعه آن از نظر کیفی بپردازیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود: امسال موفق شدیم که تعداد بیشتری از دانش‌آموزان استان خوزستان را وارد دانشگاه کنیم و نسبت به سال گذشته تعداد آن‌ها بیشتر شده است که این جای افتخار برای استان خوزستان دارد و خبر خوشحال‌کننده‌ای است.
استاندار خوزستان بیان کرد: در بحث زلزله اندیکا تعدادی از مدارس آسیب دیدند که هم در جلسه ستاد بازسازی مناطق زلزله‌زده و هم در جلسه شورای آموزش و پرورش تاکید کردیم که این مدارس هر چه زودتر برای پذیرش دانش‌آموزان بازسازی و آماده شوند تا دانش‌آموزان ما از سال تحصیلی عقب نیفتند.
انتهای پیام