یک دوره مسابقه تیراندازی برای دختران یکی از مناطق کم برخوردار اهواز توسط اولین سمن ورزشی در اهواز، برگزار شد. زینب سلمان زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: امروز (سه شنبه ۲۸مهرماه) به مناسبت هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقه تیراندازی برای تعدادی از دختران یکی از مناطق کم برخوردار اهواز (کریشان) در […]


یک دوره مسابقه تیراندازی برای دختران یکی از مناطق کم برخوردار اهواز توسط اولین سمن ورزشی در اهواز، برگزار شد.

زینب سلمان زاده در گفت و گو با ایسنا، اظهارکرد: امروز (سه شنبه ۲۸مهرماه) به مناسبت هفته تربیت بدنی یک دوره مسابقه تیراندازی برای تعدادی از دختران یکی از مناطق کم برخوردار اهواز (کریشان) در سالن تیراندازی قدس برگزار کردیم.

وی بیان کرد: بدون شک ورزش به عنوان یکی از مهمترین ارکان تامین شادابی و سلامت، نه تنها برای جسم، بلکه روان آدمی و نیز شاخص اصلی اجتماعی و فرهنگی در زندگی بشر نقشی اساسی و بنیادی دارد. به همین دلیل ورزش نه تنها یک روز، بلکه تمام روزها و ساعت های زندگی انسان را مخصوصا درخصوص دختران و زنان مناطق کم برخوردار که متاسفانه اوقات فراغت خاصی ندارند، پُر می کند؛ دخترانی که طبق صحبتی که امروز با آن ها داشتم شب گذشته از اشتیاق برای حضورشان برای اولین بار در یک سالن تیراندازی نمی توانستند بخوابند.

مدیر اولین سمن ورزشی در اهواز و مدیر مؤسسه حرکت جاوید خوزستان ادامه داد: در مؤسسه حرکت جاوید خوزستان برنامه هایی همچون فعال کردن رشته ورزشی تای چی در قالب ورزش صبحگاهی در سطح اهواز را نیز داشتیم اما بیشترین تلاش و تمرکز را در زمینه فرهنگ سازی ورزش در مناطق کم برخوردار با محوریت بانوان قرار داده ام تا بتوانم برای اوقاتی هر چند کوتاه لبخند را بر لبان آن ها بنشانم؛ مناطقی که به دلیل محرومیت ها و نبود امکانات و عوارض ناشی از نداشتن اوقات فراغت، آسیب های جدی به سلامت جسم و روان به ویژه بانوان این مناطق وارد شده است.

وی در پایان گفت:جا دارد از هیات تیراندازی استان خوزستان که برای برگزاری برنامه امروز نهایت همکاری را با ما داشتند، تشکر کنم.