مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) منطقه خوزستان، پرسشگر جذب می‌کند. مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) منطقه خوزستان، به منظور توسعه فعالیت‌های خود از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های پرسشگری در سطح استان خوزستان، دعوت به همکاری می‌کند. به گزارش ایسنا، افراد متقاضی همکاری با این مرکز برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای […]


مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) منطقه خوزستان، پرسشگر جذب می‌کند.

مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) منطقه خوزستان، به منظور توسعه فعالیت‌های خود از فارغ‌التحصیلان و دانشجویان علاقه‌مند به فعالیت‌های پرسشگری در سطح استان خوزستان، دعوت به همکاری می‌کند.
به گزارش ایسنا، افراد متقاضی همکاری با این مرکز برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ تا ۱۴ با شماره ۰۹۰۱۸۹۹۵۹۶۹ تماس حاصل نمایند.
پس از به حد نصاب رسیدن تعداد متقاضیان، یک دوره آموزشی به صورت مجازی برگزار خواهد شد.
مرکز افکارسنجی دانشجویان ایران (ایسپا) وابسته به جهاد دانشگاهی در راستای توسعه علمی و تحقیقاتی کشور و با قصد رفع نیاز سازمان‌ها و نهادهای تصمیم‌گیر، ضرورت توجه به افکار عمومی و لزوم بهره‌گیری از مشارکت و دیدگاه‌های شهروندان در بهبود و توسعه امور کشور در عرصه‌های مختلف، فعالیت می‌کند.
انتهای پیام