سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند پس از پیروزی تیمش مقابل ملی حفاری در لیگ برتر،گفت: : به هیچ وجه از بازیکنانم راضی نیستم و باید خیلی راحت تر بازی می کردیم و خیلی راحت ترگل می زدیم. جواد اصغری مقدم پس از پیروزی تیمش در هفته هفتم لیگ برتر مقابل ملی حفاری، اظهارکرد: به هیچ […]


سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند پس از پیروزی تیمش مقابل ملی حفاری در لیگ برتر،گفت: : به هیچ وجه از بازیکنانم راضی نیستم و باید خیلی راحت تر بازی می کردیم و خیلی راحت ترگل می زدیم.

جواد اصغری مقدم پس از پیروزی تیمش در هفته هفتم لیگ برتر مقابل ملی حفاری، اظهارکرد: به هیچ وجه از بازیکنانم راضی نیستم. ما تمرینات خوبی انجام می دهیم اما این همه موقعیت خراب کردن و از دست دادن دو ضربه پنالتی، برای ما خوب نیست.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: ما نباید برای این بازی این همه حرص و جوش بخوریم و باید خیلی راحت تر بازی می کردیم و خیلی راحت ترگل می زدیم اما متاسفانه عادت کردیم که ابتدا عقب بیافتیم و بعد جبران کنیم. باید به این مهم توجه داشته باشیم که شرایط همه بازی ها به این صورت نیست. امروز فقط سه امتیاز بازی را گرفتم و به دو تیم خسته نباشید می گویم اما اصلا از تیمم راضی نیستم و امیدوارم با تمرینات مان بتاوانیم تیم را به شرایطی که می خواهیم برگردانیم.

سرمربی تیم فوتسال کراپ الوند گفت: فکر می کنم امروز فقط تجربه ما باعث شد که بتوانیم سه امتیاز بازی را بگیریم، وگرنه کیفیت لازم را نداشتیم و در زمان هایی که عقب افتادیم یه جورایی به ما برخورد و باعث شد که جبران کنیم.

وی در پایان نیز بیان کرد: ما اصلا ادعایی برای قهرمانی نداریم اما شرایط ما برای قهرمانی از نظر ابزار و امکانات است ولی از نظر بازیکن از قهرمانی دور هستیم. باید یاد بگریم خیلی قوی ترو با کیفیت تر بازی کنیم. امیدوارم در چند روز آینده بازیکنان مان بهتر شوند.