وزیر دادگستری گفت: از هفته گذشته، کمیته ای متشکل از نمایندگان وزارت دادگستری، جهاد کشاورزی و صمت که کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار است، تشکیل شده است. امین‌حسین رحیمی در ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز (٨ آبان ماه) در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به گزارشات ارایه شده در این نشست […]


وزیر دادگستری گفت: از هفته گذشته، کمیته ای متشکل از نمایندگان وزارت دادگستری، جهاد کشاورزی و صمت که کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار است، تشکیل شده است.

امین‌حسین رحیمی در ستاد تنظیم بازار خوزستان که امروز (٨ آبان ماه) در محل استانداری برگزار شد، با اشاره به گزارشات ارایه شده در این نشست اظهار کرد: در خصوص کالاهای موردنیاز مردم، به گونه ای که گزارش شد، وفور کافی در بازار وجود دارد و تامین کالاهای اساسی مردم خیلی مهم است و گزارشات، حاکی از وجود کالاهای اساسی بوده است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: نظارت بر قیمت ها در استان خوزستان، برعهده چند دستگاه مانند سازمان صمت و سازمان تعزیرات و جهاد کشاورزی قرار دارد و در مرکز نیز، ستاد تنظیم بازار زیر نظر معاون اول رئیس جمهور به دلیل هماهنگ شدن تمامی این دستگاه ها، تشکیل می شود.
رحیمی بیان کرد: از هفته گذشته، کمیته ای متشکل از نمایندگان وزارت دادگستری، جهاد کشاورزی و صمت که کمیته اقدام مشترک برای نظارت بر بازار است، تشکیل شده است. 
وی عنوان کرد: این کمیته هماهنگی لازم را انجام می‌دهد تا اقدامات دستگاه ها، همدیگر را خنثی نکنند و با هم افزایی بیشتر بتوانند بر بازار نظارت داشته باشند تا ثبات در بازار اتفاق بیافتد و اگر تخلفی مشاهده شد، با سرعت به آن رسیدگی شود.
وزیر دادگستری در خصوص سازمان اموال تملیکی اظهار کرد: بعضی از کالاهایی که مطابق نظر تعزیرات حکومتی حکم ضبط آن ها صادر شده است، در سازمان اموال تملیکی باقی مانده اند و طبق گزارشی که در این ستاد ارائه شد، ظاهرا اموال زیادی در انبارهای سازمان اموال تملیکی استان وجود دارد که باید زودتر از این به فروش می رفت و  پول آن ها به خزانه واریز می شد.
وی گفت: قرار شد گزارشی تنظیم کنند و بفرستند تا ما به سازمان اموال تملیکی ارسال کنیم و پیگیر شویم که این کالاها زودتر به فروش بروند و پول آن ها به خزانه واریز شود.
انتهای پیام