استاندار خوزستان با اشاره به پوشش کم واکسیناسیون در برخی مدارس، گفت: در برخی مدارس خوزستان تنها یک دانش‌آموز واکسن دریافت کرده است و پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزی قابل قبول نیست. صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۸ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش پایین بودن موارد […]


استاندار خوزستان با اشاره به پوشش کم واکسیناسیون در برخی مدارس، گفت: در برخی مدارس خوزستان تنها یک دانش‌آموز واکسن دریافت کرده است و پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزی قابل قبول نیست.

صادق خلیلیان در نشست ستاد استانی مدیریت کرونا که امروز (۸ آبان‌ماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، با اشاره به ارائه گزارش پایین بودن موارد پلمب مراکز درمانی و همچنین وضعیت رعایت پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها، اظهار کرد: هر چند بازدیدها به صورت تیمی انجام می‌شود اما محور کار، مجموعه بهداشت است. بهداشت حداقل می‌توانست برای هر کدام از این اماکن یک اخطار صادر کند؛ هر دستگاهی باید وظایف خود را به درستی انجام دهد.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در برخی مدارس خوزستان تنها یک دانش‌آموز واکسن دریافت کرده است و پوشش واکسیناسیون دانش‌آموزی قابل قبول نیست، افزود: مدیران چنین مدارسی چگونه مدیر قلمداد می‌شوند؟ اصراری به مدیریت مدیران مدارسی که علاقه مند به ادامه مدیریت نیستند، نداریم و فردی جایگزین آن‌ها می‌شود که بتواند به وظایف خود عمل کند.
خلیلیان گفت: تا هفته بعد باید وضعیت این مدیران تعیین تکلیف شود. اگر پوشش واکسیناسیون در این مدارس تا هفته آینده به بالای ۵۰ درصد برسد، نشان از اعمال مدیریت است، در غیر این صورت فرد جایگزین معرفی شود. در این خصوص با کسی شوخی نداریم و نمی‌شود سلامت مردم را به خطر انداخت.
وی با اشاره به رعایت نشدن پروتکل‌های بهداشتی در بانک‌ها، افزود: مدیران بانک‌ها باید در ستاد استانی مدیریت کرونا حضور پیدا کنند و در صورتی که پس از آن نیز به وظایف خود عمل نکنند، باید فکر اساسی در این زمینه شود.
استاندار خوزستان بیان کرد: در حال رفتن به سمت عادی‌سازی فعالیت‌ها هستیم بنابراین باید پروتکل‌های بهداشتی رعایت شوند و به هیچ وجه نباید در این خصوص مماشات شود؛ ادامه این روند دیگر قابل تحمل نیست.
وی با تاکید بر لزوم برخورد مدیریتی با بانک‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، تصریح کرد: به جای پلمب بانک‌هایی که پروتکل‌های بهداشتی را رعایت نمی‌کنند، باید این مساله در ارزیابی مدیران لحاظ شود و چنین مدیری به عنوان مدیر ضعیف معرفی شود و قطعا مدیر ضعیف، جایگاهی در مدیریت ندارد.
خلیلیان افزود: مساله رعایت پروتکل‌های بهداشتی در مطب‌ها، داروخانه‌ها و بانک‌ها و افزایش واکسیناسیون دانش‌آموزی باید حل شود.
انتهای پیام