رئیس اداره محیط زیست کارون از تیرانداری شکارچیان غیرمجاز به ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان و مجروح شدن یکی از ماموران یگان در جریان این تیراندازی خبر داد. عباس ظاهری اظهار کرد: ساعت ١٠ صبح امروز (۱۱ آبان‌ماه) در پی گزارش ورود شکارچی به منطقه شیرین‎شهر، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کارون بلافاصله […]


رئیس اداره محیط زیست کارون از تیرانداری شکارچیان غیرمجاز به ماموران یگان حفاظت محیط زیست این شهرستان و مجروح شدن یکی از ماموران یگان در جریان این تیراندازی خبر داد.

عباس ظاهری اظهار کرد: ساعت ١٠ صبح امروز (۱۱ آبان‌ماه) در پی گزارش ورود شکارچی به منطقه شیرین‎شهر، یگان حفاظت محیط زیست شهرستان کارون بلافاصله به منطقه اعزام شد.  

به گزارش ایسنا به نقل از اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان، وی افزود: ماموران یگان در این منطقه به یک دستگاه خودروی سواری که بعد از شکار در حال خروج از منطقه بود، برخورد کردند و متخلفین شکار غیرمجاز به محض دیدن ماموران اقدام به فرار کردند.

ظاهری گفت: زمانی که ماموران یگان اقدام به تعقیب خودرو کردند، دو سرنشین با دو قبضه اسلحه شکاری ٩ مرتبه به طرف ماموران و خودروی سازمانی اقدام به شلیک کردند که در یکی از این شلیک‌ها یکی از ماموران این اداره از ناحیه دست مورد اصابت ساچمه قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه برای حفظ جان ماموران یگان، از تعقیب خودروی مذکور خودداری شد ولی با توجه مستندات موجود، به زودی این افراد از طریق مراجع قضایی شناسایی خواهند شد. 

عکس از اداره‌کل محیط زیست خوزستان 

انتهای پیام