دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه از دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در این شهرستان و پلمب مراکز خرده‌فروشی مواد مخدر خبر داد. مهدی امیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پدیده مواد مخدر یک تهدید برای امنیت همه افراد جامعه و خانواده‌ها محسوب می‌شود. امروزه دیگر مواد مخدر قشر خاصی را هدف قرار نداده و فقیر […]


دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه از دستگیری خرده‌فروشان مواد مخدر در این شهرستان و پلمب مراکز خرده‌فروشی مواد مخدر خبر داد.

مهدی امیری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: پدیده مواد مخدر یک تهدید برای امنیت همه افراد جامعه و خانواده‌ها محسوب می‌شود. امروزه دیگر مواد مخدر قشر خاصی را هدف قرار نداده و فقیر و غنی هم نمی‌شناسد. در همه کشورهای جهان هم این پدیده شوم دیده می‌شود و تنها شدت و ضعف آن با هم فرق می‌کند.
 وی تصریح کرد: در حال حاضر با وجود اقدامات پیشگیرانه‌ای که در دادستانی شهرستان حمیدیه صورت گرفته، مبارزه با مراکز فروش مواد مخدر در دستور کار قرار گرفته است و به صورت ویژه با اشراف اطلاعاتی که در سطح شهرستان وجود دارد این مراکز رصد می‌شوند و دستور پلمب تمام مراکز عرضه مواد مخدر صادر شده است.
دادستان عمومی و انقلاب حمیدیه افزود: از ابتدای سال با توجه به اجرای این طرح و پلمب مراکز عرضه فروش مواد مخدر، شاهد کاهش آمار این مراکز و بازخورد خوب این طرح هستیم.
انتهای پیام