مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان از اواخر وقت امروز خبر داد. محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی به استان خوزستان به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود. این سامانه تا اواخر روز یکشنبه روی منطقه تاثیر گذار […]


مدیرکل هواشناسی خوزستان از ورود سامانه بارشی به استان از اواخر وقت امروز خبر داد.

محمد سبزه‌زاری در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: در بررسی نقشه‌های پیش‌یابی از اواخر وقت امروز با ورود سامانه بارشی به استان خوزستان به تدریج شاهد افزایش ابر خواهیم بود. این سامانه تا اواخر روز یکشنبه روی منطقه تاثیر گذار است و بیشترین فعالیت این سیستم به صورت رگبار و رعد و برق و احتمال ریزش تگرگ در مناطق شمال و شرق و ارتفاعات با شدت و ضعف در این مدت خواهد بود.
وی افزود: در بقیه نقاط هم با توجه به ماهیت جابه‌جای فصل، بارش‌های پراکنده و نقطه‌ای مورد انتظار است.
سبزه‌زاری بیان کرد: تندباد لحظه‌ای و برخاستن گرد و خاک موقت و ریزش تگرگ در مناطق مستعد نیز دور از انتظار نیست. از فردا روند کاهش دما برای استان خوزستان پیش‌بینی می‌شود که این کاهش در هفته آینده محسوس‌تر است.
مدیرکل هواشناسی خوزستان گفت: در شبانه‌روز گذشته امیدیه با ۳۷.۴ و ایذه با ۱۲ درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان خوزستان گزارش شده‌اند. در این مدت تغییرات دمای اهواز بین ۱۷.۷ و ۳۶.۱ درجه سانتیگراد در نوسان بوده است.
انتهای پیام