رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: در سال جدید تلاش خواهیم کرد سهم بیشتری در رشد و توسعه استان زرخیز خوزستان داشته باشیم و در این راه به همکاری و هم‌فکری همگان نیازمند هستیم. دکتر رحیم قاسمیه، امروز (۱۶ آبان) در آیین نکوداشت دانشجویان نوورود دانشگاه علمی کاربردی خوزستان، ضمن تبریک به دانشجویان جدید، […]


رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان گفت: در سال جدید تلاش خواهیم کرد سهم بیشتری در رشد و توسعه استان زرخیز خوزستان داشته باشیم و در این راه به همکاری و هم‌فکری همگان نیازمند هستیم.

دکتر رحیم قاسمیه، امروز (۱۶ آبان) در آیین نکوداشت دانشجویان نوورود دانشگاه علمی کاربردی خوزستان، ضمن تبریک به دانشجویان جدید، اظهار کرد: تحصیلات دانشگاهی در ایران عظمتی به بلندای تاریخ دارد و وظیفه داریم تا با تلاشی خستگی ناپذیر این امانت بزرگ را به سر منزل مقصود برسانیم. با آغاز سال تحصیلی جدید، تلاش دوباره در مسیر رشد و تعالی علمی نیز آغاز می‌شود.

به گزارش ایسنا. وی افزود: امیدوارم در طول سال تحصیلی پیش رو که مقارن با شیوع بیماری کرونا و تشکیل کلاس‌های آموزشی به صورت غیرحضوری شده است، ‌دانشجویان با تکیه بر توانمندی‌ها و استعدادهای خود و با استفاده از ظرفیت‌های علمی و پژوهشی دانشگاه به همراه اساتید، مدیران، کارشناسان و کارکنان، به فعالیت علمی پرداخته و با عبور موفق از دشواری‌های حاصل از بیماری کرونا، حضور حقیقی و تاثیرگذار خود ررا در عرصه های علمی و فرهنگی جامعه به اثبات برسانیم.

رئیس دانشگاه جامع علمی کاربردی خوزستان ادامه داد: در سال ۱۴۰۰ که به فرمایش مقام معظم رهبری به سال تولید پشتیبانی و مانع زدایی‌ها مزین شده است، توجه به رسالت وجودی دانشگاه به عنوان مهم‌ترین و اصلی‌ترین رکن توسعه و مهم ترین ابزار دسترسی به استقلال فرهنگی، اقتصادی و سیاسی، مسئولیتی خطیر و بزرگ را برای تمامی دانشگاهیان تاکید و تعریف می‌نماید. در سال جدید تلاش خواهیم کرد سهم بیشتری در رشد و توسعه استان زرخیز خوزستان داشته باشیم و در این راه به همکاری و هم‌فکری همگان نیازمند هستیم. برای توسعه به کار و تلاش مبتنی بر علم و دانایی نیاز داریم.

قاسمیه  در پایان گفت: با توجه به این که به احتمال زیاد در روزهای آینده کلاس‌ها به صورت حضوری برگزار خواهند شد از تمامی دانشجویان و همکاران درخواست می‌کنم، ضمن رعایت کامل پروتکل های بهداشتی حتما تزریق واکسن را جدی بگیرند و دیگران را نیز به این امر تشویق کنند.

انتهای پیام .