رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از کسب مدال نقره و دیپلم افتخار در سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، برای اولین بار توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد. دکتر شکرالله سلمان‌زاده اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تلاش شبانه‌روزی و همت بلند خود و به پشتوانه زحمات و راهنمایی اساتیدشان، در سیزدهمین […]


رئیس دانشگاه علوم پزشکی آبادان از کسب مدال نقره و دیپلم افتخار در سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور، برای اولین بار توسط دانشجویان این دانشگاه خبر داد.

دکتر شکرالله سلمان‌زاده اظهار کرد: دانشجویان دانشگاه علوم پزشکی آبادان با تلاش شبانه‌روزی و همت بلند خود و به پشتوانه زحمات و راهنمایی اساتیدشان، در سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور درخشیدند و افتخارآفرینی کردند.
به گزارش ایسنا به نقل از وبدا علوم پزشکی آبادان، وی گفت: مهسا سلطانی و امیرمحمد پارسانهاد، دانشجویان دوره هشتم پزشکی دانشگاه علوم پزشکی آبادان، به ترتیب موفق به کسب مدال نقره و دیپلم افتخار سیزدهمین المپیاد علمی دانشجویان علوم پزشکی کشور در حیطه آموزش پزشکی شدند و برای اولین بار این افتخارآفرینی را برای این دانشجویان دانشگاه رقم زدند.
سلمان‌زاده با تبریک به این دانشجویان افزود: شایان ذکر است راهیابی دانشجویان به مرحله نهایی المپیاد دانشجویی و کسب افتخار در این عرصه برای اولین بار در دانشگاه علوم پزشکی آبادان حاصل شده و امیدواریم در آینده نیز با تلاش دانشجویان توانمند و استعدادهای درخشان این دانشگاه و حمایت و راهنمایی‌های اساتید مجربشان شاهد موفقیت‌های بیش از پیش آنان باشیم.
انتهای پیام