رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از آغاز کلاس‌های کارگاهی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خبر داد. علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازگشایی مدارس استثنایی، اظهار کرد: هیچ آموزشی، جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد و همه دانش‌آموزان دوست دارند که شرایط بهتر شود تا به کلاس درس حضوری بازگردند. ما نیز شرایط […]


رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان از آغاز کلاس‌های کارگاهی دانش‌آموزان با نیازهای ویژه خبر داد.

علی ممبینی در گفت‌وگو با ایسنا در خصوص بازگشایی مدارس استثنایی، اظهار کرد: هیچ آموزشی، جای آموزش حضوری را نمی‌گیرد و همه دانش‌آموزان دوست دارند که شرایط بهتر شود تا به کلاس درس حضوری بازگردند. ما نیز شرایط را فراهم کرده‌ایم و خوشبختانه بر اساس شیوه‌نامه‌ها، کارگاه‌های عملی و کلاس‌ها را به صورت حضوری برگزار می‌کنیم.
وی افزود: دانش‌آموزان متوسطه، کلاس حضوری را از ۱۵ آبان‌ماه آغاز کرده‌اند اما دروس کارگاهی از ابتدای مهرماه به صورت حضوری آغاز شدند.
رئیس اداره آموزش و پرورش استثنایی خوزستان گفت: برای مدارسی که جمعیت زیر ۵۰ نفر دارند، بر اساس دستورالعمل سازمان آموزش و پرورش استثنایی، بخشی از آموزش حضوری دنبال می‌شود اما در مجموع آموزش به صورت حضوری و غیرحضوری است.
ممبینی با بیان اینکه اکثر دانش‌آموزان با نیازهای ویژه و معلمان شاغل در این حوزه واکسن خود را دریافت کرده‌اند، افزود: دانش‌آموزان با نیازهای ویژه با توجه به وضعیت جسمانی، به صورت حضوری و غیرحضوری آموزش را دنبال می‌کنند.
انتهای پیام