رییس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز ثبت‌نام بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی خوزستان زیر نظر شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان خبر داد. حسین لازم‌سعیدی با اعلام این خبر افزود: به این منظور فرمی طراحی شده که فعالان قرآنی می‌توانند در آن مشخصات خود را وارد کنند. این اطلاعات شامل […]


رییس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان از آغاز ثبت‌نام بانک اطلاعاتی فعالان قرآنی خوزستان زیر نظر شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان خبر داد.

حسین لازم‌سعیدی با اعلام این خبر افزود: به این منظور فرمی طراحی شده که فعالان قرآنی می‌توانند در آن مشخصات خود را وارد کنند. این اطلاعات شامل مشخصات فردی، وضعیت تحصیلی، سوابق اعزام به خارج از کشور، سوابق ایثارگری، نوع فعالیت قرآنی، سوابق رتبه‌های قرآنی و سوابق داوری مسابقات قرآنی است.
وی ادامه داد: اعضای جامعه قرآنی می‌توانند فرم را از سایت اداره کل ارشاد خوزستان دریافت داشته پس از تکمیل به دبیرخانه شورای توسعه فرهنگ قرآنی به نشانی اهواز، امانیه، خیابان فلسطین، اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان ارسال کنند.
به گزارش ایسنا بنابر اعلام اداره کل ارشاد خوزستان، لازم‌سعیدی بیان کرد: این فرم در اختیار ادارات فرهنگ و ارشاد اسلامی، ادارات اوقاف و امور خیریه و همچنین تبلیغات اسلامی در سراسر شهرستان‌ها قرار می‌گیرد و فعالان قرآنی می‌توانند با مراجعه به این ادارات در شهرستان مربوطه نسبت به تکمیل آن اقدام کنند.
رییس کارگروه قرآن و عترت اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اضافه کرد: اعتبار این فرم منوط به تأیید شورای توسعه فرهنگ قرآنی استان است.
انتهای پیام