مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: سفر کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان به روستای بسطامیه در قالب امداد فرهنگی انجام شد. وحید کیانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری خوزستان در قالب طرح امداد فرهنگی با حضور در میان کودکان روستای بسطامیه از توابع شهرستان اهواز، به […]


مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان گفت: سفر کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان به روستای بسطامیه در قالب امداد فرهنگی انجام شد.

وحید کیانی در گفت‌وگو با ایسنا، اظهار کرد: مربیان کتابخانه‌های سیار کانون پرورش فکری خوزستان در قالب طرح امداد فرهنگی با حضور در میان کودکان روستای بسطامیه از توابع شهرستان اهواز، به اجرای فعالیت‌های فرهنگی هنری در این منطقه‌ محروم و کم‌برخوردار پرداختند.
وی افزود: کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان در زمینه توسعه عدالت اجتماعی و خدمت‌رسانی فرهنگی به کودکان و نوجوانان مناطق کم برخوردار، چهارشنبه ۱۹ آبان‌ ۱۴۰۰ به روستای بسطامیه از توابع شهرستان خرمشهر سفر کرده و به فعالیت‌های فرهنگی هنری همچون قصه‌گویی، بازی و سرگرمی، نمایش فیلم و ایستگاه نقاشی در قالب طرح امداد فرهنگی پرداختند.
کیانی بیان کرد: با توجه به دسترسی نداشتن بسیاری از کودکان مناطق محروم به کتاب، فعالیت کتابخانه‌های سیار مورد استقبال فراوان کودکان و نوجوانان این مناطق قرار گرفته است، که در این خصوص کتابخانه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان خوزستان به صورت هفتگی برنامه‌هایی در قالب امداد فرهنگی برای این نقاط کم برخوردار در برنامه کاری خود دارند.
وی ادامه داد: سفر کتابخانه‌های سیار کانون خوزستان در قالب امداد فرهنگی انجام می‌شود.
انتهای پیام