رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: به صورت رسمی ابلاغیه‌ای برای بازگشایی حضوری دانشگاه نیامده است اما دانشجویانی که نیاز به آزمایشگاه دارند می‌توانند حضور پیدا کنند. دکتر منصور زراءنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، اظهار کرد: هم‌اکنون نیز دانشجویانی که کار پایان‌نامه یا عملی دارند […]


رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: به صورت رسمی ابلاغیه‌ای برای بازگشایی حضوری دانشگاه نیامده است اما دانشجویانی که نیاز به آزمایشگاه دارند می‌توانند حضور پیدا کنند.

دکتر منصور زراءنژاد در گفت‌وگو با ایسنا، درباره آموزش حضوری دانشجویان تحصیلات تکمیلی این دانشگاه، اظهار کرد: هم‌اکنون نیز دانشجویانی که کار پایان‌نامه یا عملی دارند در دانشگاه حضور پیدا می‌کنند تا از امکانات دانشگاه استفاده کنند.
وی افزود: قرار شد که آموزش به صورت ترکیبی باشد یعنی برای درس‌های نظری آموزش به صورت مجازی و برای درس‌های عملی به صورت حضوری باشد.
رئیس دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر با بیان اینکه قرار شده است که در ترم آینده کلاس‌های دانشگاه حضوری باشند، گفت: به صورت رسمی ابلاغیه‌ای برای بازگشایی حضوری دانشگاه نیامده است اما دانشجویانی که نیاز به آزمایشگاه دارند می‌توانند حضور پیدا کنند. البته طبق مصوبه جدید، دانشجویان تحصیلات تکمیلی که درس عملی دارند باید در کلاس درس حضور پیدا کنند.
انتهای پیام