مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: امیدواریم مشکلات مردم در شهر اهواز در زمان بارش‌ها بسیار کمتر از سال‌های گذشته باشد زیرا اقدامات برای حل مشکلات به صورت پیوسته در حال انجام است. سعید دشتی زاده در حاشیه عملیات رفع انسداد شبکه فاضلاب شهر اهواز که با مشارکت اکیپ‌های اعزامی از سوی شرکت آبفا […]


مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز گفت: امیدواریم مشکلات مردم در شهر اهواز در زمان بارش‌ها بسیار کمتر از سال‌های گذشته باشد زیرا اقدامات برای حل مشکلات به صورت پیوسته در حال انجام است.

سعید دشتی زاده در حاشیه عملیات رفع انسداد شبکه فاضلاب شهر اهواز که با مشارکت اکیپ‌های اعزامی از سوی شرکت آبفا کشور انجام شد، اظهار کرد: اکیپ‌هایی از استان‌های مختلف کشور برای کمک‌رسانی به بحث لایروبی شبکه فاضلاب شهر اهواز با هماهنگی شرکت مهندسی آبفا کشور به اهواز آمده‌اند.
به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به حضور این اکیپ‌ها و همچنین تلاش شرکت آبفا اهواز امیدواریم مشکلات شهر اهواز در بحث بارندگی‌ها در مقایسه با سال‌های قبل کمتر شود.
مدیر شرکت آب و فاضلاب اهواز با بیان اینکه همکاری بسیار خوبی در این مدت با شهرداری اهواز داشته‌ایم، گفت: شهر اهواز فاقد شبکه دفع آب‌های سطحی است و از این رو بخشی از مشکلات بر گردن آبفا اهواز افتاده است اما خوشبختانه پس از سال‌ها، هماهنگی بسیار خوبی میان شهرداری اهواز و آبفا به وجود آمده است.
دشتی زاده عنوان کرد: اقدامات بسیار موثری در بحث نوسازی ایستگاه‌های پمپاژ فاضلاب، رفع شکستگی‌ها و خطوط ریزشی فاضلاب و همچنین لایروبی انجام شده است تا امسال شاهد مشکلات کمتری در زمان بارش‌ها باشیم.
وی افزود: امیدواریم مشکلات مردم در شهر اهواز در زمان بارش‌ها بسیار کمتر از سال‌های گذشته باشد زیرا اقدامات برای حل مشکلات به صورت پیوسته در حال انجام است. قطعا مشکلات فاضلاب اهواز در سال‌های آینده به مراتب کمتر خواهد شد زیرا اقدامات بسیار خوبی در دست انجام است.
انتهای پیام