همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اداره کل ارشاد خوزستان مسابقه کتابخوانی «کرونا و جامعه ایران؛ سویه‌های فرهنگی و اجتماعی» در خوزستان را برگزار می‌کند. مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر با اشاره به تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر حوزه فرهنگ و هنر افزود: […]


همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی اداره کل ارشاد خوزستان مسابقه کتابخوانی «کرونا و جامعه ایران؛ سویه‌های فرهنگی و اجتماعی» در خوزستان را برگزار می‌کند.

مرتضی جمشیدی معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اعلام این خبر با اشاره به تاثیرات شیوع ویروس کرونا بر حوزه فرهنگ و هنر افزود: این تاثیرات از یک سو به وارد آمدن آسیب جدی به کسب و کارهای فرهنگی و هنری منجر شده و از دیگر سو تجاربی نو و مغتنم در اختیار متولیان فرهنگ و هنر قرار داده است.

به گزارش ایسنا، وی هدف از برگزاری این مسابقه کتابخوانی را ترویج فرهنگ مطالعه و کتابخوانی در میان اقشار جامعه و آشنایی شهروندان جامعه با سویه‌های فرهنگی و اجتماعی شیوع این ویروس عنوان کرد.

جمشیدی زمان برگزاری مسابقه را از ۲۴ آبان تا اول آذر ۱۴۰۰ همزمان با بیست‌ونهمین دوره هفته کتاب جمهوری اسلامی ایران بیان کرد و گفت: سوالات از بخش دوم کتاب تحت عنوان «فرهنگ هنر و رسانه در دوره کرونا» طراحی شده است.

معاون فرهنگی و رسانه مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان با اشاره به برگزاری مسابقه به صورت مجازی اظهار کرد: فایل سوالات مسابقه از لینک  https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLScsaPPROZj8ZMEDnH6FDMtDjjKCo5XU12OoHKV2Lq9RTLrobw/viewform?vc=0&c=0&w=1&flr=0 و فایل کتاب از لینک https://www.ricac.ac.ir/fa/ebook/۵۸۸ قابل دریافت، مطالعه و پاسخگویی هستند.

جمشیدی افزود: به برگزیدگان جوایزی از سوی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خوزستان اهدا می شود.

انتهای پیام