مدیر گروه خدمات بیمه‌ ای بانک کشاورزی خوزستان از آغاز بیمه محصولات کشت پاییزه استان خبر داد. محمد آلاله در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل کشت پاییزه در خوزستان، عملیات بیمه محصولات کشت پاییزه در این استان با هدف حمایت از کشاورزان و بهره برداران آغاز شده است. […]


مدیر گروه خدمات بیمه‌ ای بانک کشاورزی خوزستان از آغاز بیمه محصولات کشت پاییزه استان خبر داد.

محمد آلاله در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: با توجه به آغاز فصل کشت پاییزه در خوزستان، عملیات بیمه محصولات کشت پاییزه در این استان با هدف حمایت از کشاورزان و بهره برداران آغاز شده است.
وی افزود: بیمه محصولات کشاورزی پاییزه در استان براساس مصوبه شورای کشاورزی که مبتنی بر الگوی کشت است، اجرایی می شود و محصولاتی که مطابق الگوی کشت هستند تحت پوشش قرار خواهند گرفت.
مدیر گروه خدمات بیمه‌ ای بانک کشاورزی خوزستان تصریح کرد: امسال الگوی کشت محصولات پاییزه در خوزستان براساس وضعیت آب برنامه ریزی شده است و بر این اساس در همه مناطقی که کشت پاییزه از سوی جهاد کشاورزی مجاز باشد، محصولات کشاورزی بیمه خواهند شد.
آلاله عنوان کرد: از همه کشاورزان خوزستانی که براساس الگوی کشت اقدام به کشت محصولات پاییزه کرده‌اند، درخواست داریم محصول خود را در برابر حوادث غیر مترقبه و پیش بینی نشده بیمه کنند.
وی در خصوص کمک دولت در بیمه محصولات کشاورزی ادامه داد: دولت نیمی از حق بیمه محصولات را پرداخت می کند و این مساله کمک بسیار خوبی برای کشاورزان است تا نسبت به بیمه محصول خود اقدام کنند.
انتهای پیام