مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده‌باش این جمعیت و اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق متاثر از بارش‌های امروز در سطح استان خبر داد. دکتر علی خدادادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بارش شدید باران در برخی از نقاط استان خوزستان و آبگرفتگی تعدادی از معابر شهری، تیم‌های امداد و نجات […]


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از آماده‌باش این جمعیت و اعزام تیم‌های ارزیاب به مناطق متاثر از بارش‌های امروز در سطح استان خبر داد.

دکتر علی خدادادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: با توجه به بارش شدید باران در برخی از نقاط استان خوزستان و آبگرفتگی تعدادی از معابر شهری، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان در حالت آماده‌باش کامل قرار گرفته‌اند.
وی افزود: یکی از مناطقی که از این بارش‌ها متاثر شده شهرک علم الهدی از توابع شهرستان شوشتر است که تیم‌های ارزیاب جمعیت هلال احمر به سرعت به آن منطقه اعزام شدند و در حال ارزیابی منازل خانوارهای آسیب‌دیده هستند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان با اشاره به اینکه ۴۰ خانوار تاکنون مورد ارزیابی قرار گرفته‌اند و روند ارزیابی‌ها کماکان ادامه دارد، گفت: نجاتگران جمعیت هلال احمر شوشتر در حال امدادرسانی و برپایی و تجهیز اردوگاه اسکان اضطراری در یکی از مدارس منطقه هستند تا در صورت لزوم نسبت به اسکان اهالی اقدام شود.
انتهای پیام