رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر از ادامه امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به آسیب‌دیدگان آبگرفتگی‌ها در پی بارندگی بامداد امروز خبر داد. احمدعلی آهنگر شوشتری در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در مناطق آسیب‌دیده از آبگرفتگی‌ها با مشارکت اعضای جمعیت هلال احمر و گروه‌های جهادی، گفت: این غذاها […]


رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر از ادامه امدادرسانی نجاتگران هلال احمر به آسیب‌دیدگان آبگرفتگی‌ها در پی بارندگی بامداد امروز خبر داد.

احمدعلی آهنگر شوشتری در جمع خبرنگاران با اشاره به توزیع یک هزار و ۵۰۰ پرس غذای گرم در مناطق آسیب‌دیده از آبگرفتگی‌ها با مشارکت اعضای جمعیت هلال احمر و گروه‌های جهادی، گفت: این غذاها با همکاری فرمانداری و شرکت‌های کشت و صنعت نیشکر امام خمینی(ره) و کارون تامین شد.
به گزارش ایسنا، وی افزود: با توجه به اینکه آبگرفتگی در بخشی از شهرک علم الهدی فروکش کرده استف امدادرسانی و توزیع اقلام امدادی به بیش از ۶۰ خانوار ساکن در این منطقه آغاز شده است.
رئیس جمعیت هلال احمر شوشتر گفت: دو مرکز اسکان اضطراری نیز در مدرسه شهید امیدی واقع در منطقه گلزار و دبیرستان کشاورز واقع در شهرک علم الهدی آماده‌سازی و تجهیز شد که  پذیرش خانوارهای آسیب‌دیده در این مراکز در حال انجام است.
وی افزود: بازگشایی مسیر مسدودشده دفع آب‌های سطحی در این شهرک نیز با همکاری و تلاش تیم‌های هلال احمر، تیپ مخصوص ۴۵ تکاور ارتش، شهرداری، آبفا و راه و ترابری انجام شد.
انتهای پیام