سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: برای آرزوهایمان نقطه پایان نمی‌گذاریم. ابراهیم اشکش در نشست خبری پیش از دیدار با شهرداری آستارا درباره بازی فردا، اظهار کرد: تیم ما نسبت به پارسال دست خوش تغییرات زیادی شده است ولی رفته رفته بهتر می شویم. در هفته گذشته مقابل مس کرمان در خانه حریف اگر کمی […]


سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی گفت: برای آرزوهایمان نقطه پایان نمی‌گذاریم.

ابراهیم اشکش در نشست خبری پیش از دیدار با شهرداری آستارا درباره بازی فردا، اظهار کرد: تیم ما نسبت به پارسال دست خوش تغییرات زیادی شده است ولی رفته رفته بهتر می شویم. در هفته گذشته مقابل مس کرمان در خانه حریف اگر کمی شانس با ما همراه بود، می توانستیم برنده بازی باشم و با سه امتیاز به اهواز برگردیم. به هرحال کسب یک امتیاز بیرون از خانه برای ما با ارزش بود و نشان از رشد تیمی دارد. من امیدوارم در بازی فردا این روند ادامه دار باشد.

به گزارش ایسنا، وی ادامه داد: در استقلال ملاثانی جاه طلب هستیم و شعار ما سخت کوشان شگفتی ساز است. ما برای آرزوهایمان نقطه پایان نمی گذاریم و سعی داریم خودمان را به بالای جدول نزدیک کنیم. مطمئن باشید این بازیکنان بومی و کادر فنی به رتبه های بالای جدول چشم خواهند داشت. بازیکنان ما مثل هفته گذشته خواسته های ما را انجام خواهند داد.

سرمربی تیم فوتبال استقلال ملاثانی درباره شرایط تیم شهرداری آستارا نیز خاطر نشان کرد: شهرداری آستارا بسیار تیم خوبی است و قطعا این تیم با هدایت استاد فرشاد پیوس تیم خوب و باکیفیت خواهد بود ولی ما فردا در مقابل این تیم خوب به دنبال پیروزی و کسب سه امتیاز هستیم، ان شاءالله بتوانیم در پایان مردم خوزستان را خوشحال کنیم.

وی در انتهای این نشست درباره شرایط اقتصادی تیم و نکات داوری بازی با مس کرمان، بیان کرد: باید بر اساس بودجه و تجربه به تیم ما نگاه شود. حقیقتا اگر اول فصل به ما یک میلیارد تومان هم می دادند همین بازیکنان را جذب می کردم. تجربه فصل قبل در لیگ امسال نیز ما را همراهی می کند و ان شاءالله کم کم بهتر و بهتر خواهیم شد. امسال سعی می کنیم آرام باشیم و هیجانات مان را کنترل کنیم. هفته قبل مقابل مس کرمان یک پنالتی برای ما گرفته نشد و یک پنالتی مشکوک نیز برای حریف گرفته شد اما در آخر بازی من از داور مسابقه تشکر کردم. ما با کمترین امکانات اما با شخصیت تیمی بالا به کارمان ادامه می دهیم.

انتهای پیام