مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ادامه روند امدادرسانی و توزیع اقلام زیستی و غذایی بین آسیب‌دیدگان آبگرفتگی‌ها در شوشتر خبر داد. دکتر علی خدادادی با اشاره به ادامه روند امدادرسانی‌ها به متاثرین از آبگرفتگی برخی منازل مسکونی در شهرستان شوشتر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون با تلاش نجاتگران جمعیت هلال […]


مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان از ادامه روند امدادرسانی و توزیع اقلام زیستی و غذایی بین آسیب‌دیدگان آبگرفتگی‌ها در شوشتر خبر داد.

دکتر علی خدادادی با اشاره به ادامه روند امدادرسانی‌ها به متاثرین از آبگرفتگی برخی منازل مسکونی در شهرستان شوشتر، در جمع خبرنگاران اظهار کرد: از روز گذشته تاکنون با تلاش نجاتگران جمعیت هلال احمر به بیش از ۱۴۰ خانوار امدادرسانی صورت گرفته است.
به گزارش ایسنا، وی افزود: علاوه بر برپایی سه مرکز اسکان اضطراری، بیش از ۴۵۰ تخته پتو، حدود ۲۸۰ تخته موکت شش‌متری، چادرهای اسکان و بسته‌های مواد غذایی بین آسیب‌دیدگان از این آبگرفتگی‌ها توزیع شده است.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: عملیات امدادرسانی تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر در کنار سایر عوامل عملیاتی دستگاه‌های اجرایی ادامه دارد و هلال احمر تا رفع این معضل در کنار اهالی مناطق متاثر از بارش شدید باران خواهد ماند.
انتهای پیام