معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از تلاش تیم‌های امداد و نجات و اعزام تیم‌های هلال احمر شهرستان‌های معین به منظور تسریع در عملیات امدادرسانی به آسیب‌دیدگان آبگرفتگی شوشتر خبر داد. علی پهلوان در جمع خبرنگاران با اشاره به به امدادرسانی جمعیت هلال احمر در دو روز گذشته در مناطق آبگرفته شوشتر اظهار […]


معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان از تلاش تیم‌های امداد و نجات و اعزام تیم‌های هلال احمر شهرستان‌های معین به منظور تسریع در عملیات امدادرسانی به آسیب‌دیدگان آبگرفتگی شوشتر خبر داد.

علی پهلوان در جمع خبرنگاران با اشاره به به امدادرسانی جمعیت هلال احمر در دو روز گذشته در مناطق آبگرفته شوشتر اظهار کرد: نجاتگران هلال احمر تاکنون به حدود ۱۸۰ خانوار متاثر از آبگرفتگی امدادرسانی کرده‌اند.
به گزارش ایسنا، وی با اشاره به آخرین وضعیت مناطق تحت تاثیر آبگرفتگی معابر شهری و برخی منازل مسکونی در شهرستان شوشتر، افزود: شهرک علم الهدی، شهرک اندیشه، منطقه بهشت رضا، دره سوزنگر، دره نوح، روستای پیردالو، بعضی از مناطق مرکز شهر و شاه نجف از جمله نقاطی هستند که امدادرسانی در این مناطق انجام شده است و این روند ادامه دارد.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خوزستان گفت: به منظور تسریع در عملیات امدادرسانی، علاوه بر تیم‌های جمعیت هلال احمر شوشتر، تیم‌های امداد و نجات جمعیت هلال احمر لالی، اندیمشک، گتوند و اهواز نیز از روز گذشته در منطقه حضور یافته و با تلاش بی‌وقفه در حال امدادرسانی به آسیب‌دیدگان از بارش شدید باران و آبگرفتگی در برخی مناطق شهرستان شوشتر هستند.
انتهای پیام