استاندار خوزستان در بازدید از مناطق خسارت‌دیده از آبگرفتگی در شوشتر، بر لزوم تسریع خدمات‌رسانی به این مناطق تاکید کرد. صادق خلیلیان در حاشیه این بازدید از مناطق خسارت‎دیده از آبگرفتگی شوشتر که سه‌شنبه شب انجام شد، با اشاره به وقوع بارندگی غیرمترقبه با شدت بالا و وارد شدن خسارت به برخی مناطق شوشتر گفت: […]


استاندار خوزستان در بازدید از مناطق خسارت‌دیده از آبگرفتگی در شوشتر، بر لزوم تسریع خدمات‌رسانی به این مناطق تاکید کرد.

صادق خلیلیان در حاشیه این بازدید از مناطق خسارت‎دیده از آبگرفتگی شوشتر که سه‌شنبه شب انجام شد، با اشاره به وقوع بارندگی غیرمترقبه با شدت بالا و وارد شدن خسارت به برخی مناطق شوشتر گفت: سه محله شامل ۲۰۰ خانوار در این شهرستان تحت تاثیر این آبگرفتگی قرار گرفتند و آسیب دیدند.

به گزارش ایسنا به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری خوزستان، وی یکی از دلایل خسارت‌های وارده به این مناطق را بافت نامناسب شهری و عدم تمهیداتی که از قبل باید اندیشیده می‌شد، عنوان کرد و گفت: محل عبور آب و مسیلی که در منطقه وجود دارد باید پیش از شروع بارندگی‌ها باز می‌شد تا سرریز نکند و آب وارد خانه‌های مردم نشود.

استاندار خوزستان هدف از بازدید میدانی از مناطق آسیب‌دیده را بررسی مشکلات مردم و ارزیابی رسیدگی مسئولان دانست و تاکید کرد: امیدوارم خسارت‌ها و مشکلات ایجادشده برای اهالی این مناطق به سرعت جبران و برطرف شوند و در این راستا، هماهنگی و تقسیم‌کاری میان دستگاه‌ها انجام شده است.

خلیلیان بر لزوم برنامه‌ریزی به منظور پیشگیری از وقوع این قبیل حوادث در آینده تاکید کرد و گفت: ضرورت دارد در چارچوب نظام توسعه شهری، سازماندهی مجددی انجام شود تا از مشکلات آتی جلوگیری شود. مناطقی که بازدید شد از مناطق محروم به شمار می‌روند و نیازمند رسیدگی ویژه هستند.  

استاندار خوزستان شامگاه سه‌شنبه از مناطق خسارت دیده از آبگرفتگی شوشتر شامل منطقه شهرک علم الهدی، منطقه چشمه سوزنگر و مسکن مهر بازدید به عمل آورد. وی در این بازدید ضمن گفت و گو با اهالی این مناطق، در جریان آخرین اقدامات و رسیدگی‌ها قرار گرفت و دستور تسریع در روند خدمات رسانی به این مناطق را صادر کرد.

انتهای پیام