سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید پرسپولیس روی خوش شانسی به این تیم گل زد. به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان، بعد از شکست یک بر صفر صنعت نفت آبادان در خانه پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: می‌دانستیم بازی را به چه شکل جلو ببریم. سعی ما این بود که توپ را به پرسپولیس بدهیم و […]


سرمربی صنعت نفت آبادان می‌گوید پرسپولیس روی خوش شانسی به این تیم گل زد.

به گزارش ایسنا، علیرضا منصوریان، بعد از شکست یک بر صفر صنعت نفت آبادان در خانه پرسپولیس در نشست خبری اظهار کرد: می‌دانستیم بازی را به چه شکل جلو ببریم. سعی ما این بود که توپ را به پرسپولیس بدهیم و از ورود این تیم به محوطه جریمه جلوگیری کنیم. تا نیمه اول خوب بودیم و فکر می‌کنم در دقیقه ۷۸ گل خوردیم. وقتی این گل را خوردیم، احساس کردم توپ به ساق پای بازیکنم خورد. نمی‌توانم بگویم اشتباه فردی و تاکتیکی بود. این یک اتفاق بد برای ما و خوش شانسی برای پرسپولیس بود.

سرمربی صنعت نفت آبادان ادامه داد: گل پرسپولیس روند فکری ما را به هم زد. تعویض های خودمان را به خوبی انجام دادیم و نحوه بازیمان عوض شد. باخت با یک یا دو گل فرقی نمی‌کرد. در نتیجه بعد از دریافت گل، با دو مهاجم بازی کردیم. اگر توپی که از زیر پای لک رد شده بود، گل می‌شد، فکر می‌کنم تیم خوش شانس زمین می‌شدیم. در صحنه آخر بازی هم شوت شروین بزرگ توسط حامد لک به خوبی دفع شد و فکر می کنم یک امتیاز ما به خاطر واکنش حامد لک از دستمان رفت. سعی کردیم شانس زیادی به پرسپولیس ندهیم. مهار امیری، ترابی و عالیشاه این شانس را به ما می داد که روند پرسپولیس را کند کنیم.

او با اشاره به اعتراض پرسپولیسی‌ها نسبت به اشتباه داور مسابقه در اعلام گل سالم مهدی عبدی که بعد از برخورد توپ به دیرک درون دروازه فرود آمد و خارج شد گفت: من این صحنه را به خوبی ندیدم اما افشین جان (پیروانی) می‌گفت ظاهرا گل شده است. سرعت شوت به حدی زیاد بود که داور پشت دروازه هم در صورت حضور، نمی‌توانست تشخیص دهد. البته نمی‌دانم گل شد یا نه.

منصوریان با اشاره به حضور تماشاگران در ورزشگاه آزادی گفت: به فوتبال ایران به خاطر حضور این تماشاگران تبریک می گویم. مسئولان می‌گفتند که باید چهار، پنج هزار تماشاگر بیاید اما اصلا برای ما مهم نبود که امروز ۵ هزار تماشاگر باشد یا ۵۰ هزار تماشاگر. من دوست داشتم طبقه دوم هم پر باشد و مردم لذت ببرند و لبخند روی لب هوادار بیاید. تماشاگران جریان بازی را هم عوض کرده بودند. درست است که ما تحت فشار بودیم. امیدوارم این مساله فقط شامل حال هوادار استقلال و پرسپولیس نشود. در آبادان هم تماشاگران ما صبح با فوتبال بیدار می‌شوند و با فوتبال می‌خوابند. استنباط من این بود که بعد از زدن دو دوز واکسن، باید طبقه دوم ورزشگاه هم کامل شود و تماشاگران به ورزشگاه بیایند.

منصوریان گفت: در مجموع به پرسپولیس تبریک می‌گویم. رقیب قابل احترامی بود. تلاش خودمان را کردیم. از بازیکنانم بسیار راضی هستم. خیلی خوب کار کردند. چیزهایی را که می‌گوییم مثل ماشین انجام می‌دهند. البته ما زود گل خوردیم و برنامه دوم ما خراب شد. بازی پایاپای بود اما پرسپولیس در نیمه اول توپ را در اختیار داشت.

سرمربی صنعت نفت آبادان گفت: هفته آینده سعی و تلاشمان خودمان را می‌کنیم. امیدوارم که شور و نشاطی که در این بازی بود، روی سکوهای ورزشگاه ما در آبادان هم باشد.

او درباره حضور رئیس فدراسیون فوتبال در اردوی صنعت نفت آبادان و اینکه گفته می‌شود این رفتار از سوی عزیزی خادم حرفه‌ای نیست گفت: قبول دارم که حضور عزیزی خادم حرفه‌ای نبود اما مهرعلی، نایب رئیس اول فدراسیون فوتال رفیق من است. آقای عزیزی‌خادم و مهرعلی به همراه دکتر سعید محمد، رئیس مناطق آزاد در اردوی ما حاضر شدند. به این اتفاق به عنوان یک نقطه ابهام نگاه نکنید. فکر می‌کنم فوتبال ما از این مسائل پاک شده و روی تیم پرسپولیس و ما تاثیری ندارد. کل فوتبال ایران و پیشکسوتان پرسپولیس هم مهمان ما بودند، روند بازی در زمین مسابقه تعیین می‌شد. از آقای دکتر محمد تشکر می‌کنم که به ما انرژی دادند.

منصوریان افزود: از اعضای محترم هیات مدیره و مدیرعامل باشگاه و مخصوصا رئیس شرکت پخش و پالایش نفت آبادان و معاون او هم تشکر می‌کنم. قرار شده به ما کمک کنند. با رفتن تفکرات هشت ساله گذشته در حوزه فوتبال و ورزش، ایده های جدیدی را می‌شنوم. صنعت نفت آبادان، نفت مسجدسلیمان و  پارس‌جنوبی جم تیم هایی هستند که باید کمک بیشتری دریافت کنند. به خصوص صنعت نفت آبادان که اگر منابع مالی خوبی داشته باشد و آکادمی را توسعه دهد، سالانه ۵۰ بازیکن آماده می‌کنیم و ستاره ها را خودمان جذب می‌کنیم و مابقی به لیگ برتر سر ریز می شود. اگر وزیر ورزش هم دیروز در اردوی پرسپولیس حاضر می‌شد، برای ما شک و شبهه نداشت.

منصوریان درباره دریافت کارت زرد از داور مسابقه و رفتار دوستانه با او بعد از این اتفاق گفت: نمی‌دانم درباره داور چه بگویم. بسیار آدم خوبی بود و قضاوت خوبی داشت. از او بابت یک موضوع ناراحتم. من گفتم یک صحنه خطا نبود. من اصلا قسم نمی‌خورم اما در این صحنه مهم ترین عضو زندگی خودم یعنی “جان حاج خانوم مادرم” را قسم خوردم و گفتم به جان مادرم خطا نبود اما جوابی به من داد که اگر روی کامپیوتر بگذارید، هنگ می‌کند. گفت چون جان مادرت را قسم دادی به تو کارت می دهم. شاید دفعه بعد جان خودش را قسم بدهم. به همین سادگی بود. برای همین خندیدم. خیلی آدم خوبی هم بود. او در یک جایی سرعت بازی ما را هم گرفت. در کل داور سرحال و سر زنده‌ای بود. نمی دانم چرا کارت زرد داد. من برای همین خندیدم و اعتراض کردم. نمی توانم بگویم به خاطر آن کارت زرد، داور ضعیفی بود. کل تیم داوری خوب بود. باید بگویم دفعه بعد به جان چه کسی قسم بخورم که حرفم را قبول کنی.

او درباره حضور تعدادی از تماشاگران تیمش در ورزشگاه آزادی و تشویق این تیم از دقیقه یک تا ۹۰ گفت: وقتی به آبادان می آیی می‌دانی فوتبال یعنی چه. اینجا (تهران) به فوتبال به شکل دیگری نگاه می‌کنند اما در آبادان مانند برزیلی ها با فوتبال زندگی می کنند. اگر به جرات بگویم تنها دلخوشی مردم آبادان تیم صنعت نفت است، اشتباه نکرده‌ام. برای همین دست مسئولان جدید را می بوسم و احساس کردم انرژی خوبی می‌آید و می خواهند اتفاقات بد در هفت، هشت سال گذشته برا تیم های نفتی را جبران کنند. من همیشه با هواداران هر تیمی که بوده‌ام، زندگی کرده ام. من مانند مربیان بسته ای نیستم که خودم را از هوادار دور نگه دارم.

سرمربی صنعت نفت ادامه داد: من سال ۱۳۶۰ را یاد دارم. می دانم هواداری که روی سکو است در هنگام باخت تیمش چه حرصی می‌خورد. من هنوز یاد اتوبوس دو طبقه های استادیوم می افتم که موقع برد استقلال خوشحال بودیم و وقتی هم می‌باخت سرمان در گریبانمان بود. افتخار می کنم که در آبادان کار می‌کنم. امسال هم هیچ صحبتی درباره منابع مالی نکرده‌ام. یک پیرمرد از من قول گرفته که بعد از دو، سه ماه نگویم کمبود داریم. به نظرم زمان این است که پول به تیم تزریق شود و فوتبال بازی کنیم اما زمان اینکه نتیجه را از دست بدهیم و هوادار ناراحت شود، نیست. جانمان را برای هواداران هوادار می‌دهیم. ای کاش سازمان لیگ ۵۰۰ بلیت به ما می داد و ما به هواداران می‌دادیم. شما نمی توانید جمعیت فوتبال را کنترل کنید. گفتم ما هیچ اعتراضی به حضور تماشاگران نمی کنیم. اگر این بازی را می بردیم تمام شهرمان خوشحال می شد.

انتهای پیام