معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آمادگی بیمارستان‌های استان خوزستان برای مقابله با پیک احتمالی کرونا خبر داد. دکتر فرهاد سلطانی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۹ آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا […]


معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از آمادگی بیمارستان‌های استان خوزستان برای مقابله با پیک احتمالی کرونا خبر داد.

دکتر فرهاد سلطانی در نشست قرارگاه عملیاتی و نظارتی ستاد مدیریت کرونا در خوزستان که امروز (۹ آذرماه) در استانداری خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در ۲۴ ساعت گذشته مورد فوتی ناشی از کرونا در خوزستان نداشته‌ایم.
به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه در حال حاضر شرایط بیمارستان‌های خوزستان پایدار است، افزود: در حال حاضر تعداد بیماران مبتلا به کرونا که در بیمارستان‌های خوزستان بستری هستند، کمتر از ۱۵۰ نفر است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: به اندازه کافی تخت خالی در بیمارستان‌ها وجود دارد و در صورت وقوع پیک، آمادگی لازم را داریم و اکنون مشکل خاصی در زمینه درمان وجود ندارد.
وی با اشاره به روند واکسیناسیون، گفت: هر گونه مداخله درمانی و بهداشتی، نیازمند رضایت آگاهانه فرد است بنابراین نمی‌توانیم به زور کسی را ملزم به دریافت واکسن کنیم و الزام به تزریق واکسن از نظر اخلاق پزشکی پذیرفته نیست.
سلطانی افزود: باید با الزام ارائه کارت واکسن برای دریافت خدمات و همچنین تبلیغ دریافت واکسن، اعتمادسازی انجام شود و مردم را به دریافت واکسن قانع کنیم.
انتهای پیام