استاندار خوزستان گفت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان مصوبات کشوری تلقی می‌شود و می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد. صادق خیلیان امروز (۹ آذر) در پایان نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، یکسری از شرکتهایی که در بخش‌های صنعتی و کشاورزی فعال […]


استاندار خوزستان گفت: مصوبات ستاد تسهیل و رفع موانع تولید به عنوان مصوبات کشوری تلقی می‌شود و می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد.

صادق خیلیان امروز (۹ آذر) در پایان نشست ستاد تسهیل و رفع موانع تولید استان، اظهار کرد: در کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید، یکسری از شرکتهایی که در بخش‌های صنعتی و کشاورزی فعال بودند و یا در حال فعالیت هستند، با دستگاه‌های مختلف دچار مشکلاتی شدند. تصمیم‌گیری لازم انجام شد تا بتوانیم این‌ها را هر چه زودتر فعال کنیم و مشکلات تولید و اشتغال استان را به بهترین شکل ممکن حل کنیم.
به گزارش ایسنا، وی افزود:  مصوبات این ستاد به عنوان مصوبات کشوری تلقی می‌شود و می‌تواند بسیار راه‌گشا باشد و در هر جلسه بخشی از شرکت‌ها و موسساتی که دچار مشکل هستند را فراخوان می‌دهیم‌ تا مشکلات و مسائل خود را با حضور دستگاه‌های اجرایی مختلف بیان کنند. و بعد برای آن‌ها تصمیم‌گیری می‌شود و فعالیت خود را مجددا آغاز می‌کنند.
انتهای پیام