طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان، محور مسجدسلیمان به ایذه (گردنه جریک) به طول هفت کیلومتر بازگشایی شد. صادق خلیلیان امروز دوازدهم آذرماه در آیین افتتاح پروژه گردنه جریک محور مسجدسلیمان به ایذه، اظهارکرد: خوشحالم که در این خطه زرخیر و قهرمان پرور حضور دارم و شاهد افتتاح یکی از پروژه های بسیار تاثیرگزار در […]


طی مراسمی با حضور استاندار خوزستان، محور مسجدسلیمان به ایذه (گردنه جریک) به طول هفت کیلومتر بازگشایی شد.

صادق خلیلیان امروز دوازدهم آذرماه در آیین افتتاح پروژه گردنه جریک محور مسجدسلیمان به ایذه، اظهارکرد: خوشحالم که در این خطه زرخیر و قهرمان پرور حضور دارم و شاهد افتتاح یکی از پروژه های بسیار تاثیرگزار در دولت مردمی آقای رییسی هستم.

به گزارش ایسنا، وی افزود: ان شاءالله دولت مردمی عزم خود را جزم کرده است تا ویرانی های این کشور را به آبادانی و مناطق محروم را به مناطق برخوردار تبدیل کند. دولت، دولت محرومین است. ما شاهد وضعیتی هستیم که باید برای برون رفت از آن، با تلاش و کوشش شبانه روزی و استفاده از اقتصاد مقاومتی و تکیه بر مردم عزیز و پرتلاش، کشور را بسازیم و به سوی توسعه و آبادانی رهنمون کنیم.

استاندار خوزستان بیان کرد: هر چند ریشه این پروژه از قبل بوده است اما تکمیل آن با سرعت در این دولت به سرانجام رسید. امروز یک روز بسیار مبارکی برای مردم منطقه است و سرآغازی برای پروژه های دیگر است تا بتواند آبادانی و عمران را برای این منطقه به ارمغان بیاورد.

خلیلیان همچنین در حاشیه افتتاح این محور در جمع خبرنگاران، گفت: این پروژه باعث سهولت رفت و آمد و کاهش هزینه ها و مصرف سوخت است. حدود هفت کیلومتر جاده بوده که باعث شده است، ۶۵ تا ۷۰ کیلومتر مسیر کوتاه شود که این باعث توسعه و عمران منطقه و نیز توسعه تجارت و گردشگری می شود. ضمن این که روستاهای اطراف از بن بست خارج شدند و جاده های مرتبط با ایذه و مسجدسلیمان و حتی دسترسی به مناطق همجوار را به مناطق غرب استان هموار کرده است. هرچند این پروژه هزینه بالایی در برنداشت اما تاثیرگزاری زیادی دارد و باعث رونق، عمران و آبادانی منطقه می شود و منطقه را از بن بست خارج کرده است.

به گزارش ایسنا، استاندار خوزستان امروز نیز از طرح توسعه فاز دوم کارخانه سیمان کارون مسجدسلیمان بازدید به عمل آورد. پیشرفت پروژه ٧۵درصد بوده و هزینه باقی مانده تا اتمام کلینکر ۵٧٠ میلیارد تومان است. همچنین ظرفیت کارخانه ٣۵٠٠ تن کلینکر در روز است.

انتهای پیام